اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
نامه سرگشاده
خیلی چیزهای دیگر هست که اگر بخواهم بگویم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. من شرافتمندانه به این باشگاه آمدم و قرارداد دارم اگر آقایان فکر می‌کنند مشکل علی حنطه است؛ من میروم اما مشکل جای دیگر است
علی حنطه در مورد انتقادهای اخیر صحبت‌هایی را مطرح کرده که می‌توانید آنها را بدون کم و کاست در زیر بخوانید. 

بسم الله الرحمن الرحیم
به خاطر صداقت آقای ملکی که در زمان جنگ خاطرات زیادی از استان خوزستان داشته و در ارتباط با استقلال اهواز و فوتبال زیاد سررشته‌ای نداشته در ابتدا باغ سرخ و سفیدی نشان دادند و او هم با صداقت وارد این رشته شد ولی هنگامی که در باغ را باز کرد مقداری بوته‌های خاردار در آنجا بود. اگر تا الان هم صحبتی نکرده‌ام به خاطر شخص مالک باشگاه بوده است. 

نزدیک به یک ماه است که به خوزستان استانی که اصالتا ریشه من در آن است و پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگم جز قدیمی‌های استان خوزستان و شهر اهواز هستند آمده‌ام. در این یک ماه که اینجا هستم عده‌ای انگشت‌شمار مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند و من هم سعی کردم به عنوان یک آدم حرفه‌ای جواب ندهم زیرا جواب آنها را خود مردم می‌دهند. اما این را بدانید که اگر استقلال اهواز صد مشکل داشته باشد، صدویکمی آن کادرفنی است. 

از اول که به اینجا آمدم توطئه کرده بودند تا ما در بازی سپاهان و پرسپولیس 4، 5 گل بخوریم تا جو به هم بریزد. آنها نمی‌دانستند که اگر بالاسری بخواهد به آدم عزت بدهد یک استان هم متحد شوند نمی‌توانند جلوی ما را بگیرند زیرا عزت و ذلت دست خداست. بین بازی سپاهان و پرسپولیس توطئه‌ها بیشتر شد. 

بعضی از بازیکنان من 4 روز مانده به پرسپولیس از تیم جدا شدند و موجب شد ما در شرایط بدی قرار بگیریم. من یک هفته قبل از بازی با پرسپولیس لیست بازیکنانم را داده بودم اما تیم را به 3 قسمت کردند و به تهران فرستادند.

 بعضی‌ها شب قبل از بازی آمدند، بعضی‌ها 12 ظهر قبل از بازی آمدند، عده‌ای از بازیکنان 2 نصف شب به تهران رسیدند. با این حال و با همه این توطئه‌ها با 8 بازیکن به میدان رفتیم که زیر 23 سال و حتی 19 ساله بودند وقتی مربی‌ای در آزادی به 8 بازیکنش برای اولین‌بار میدان می‌دهد یعنی شجاعت دارد.

 این بازیکنان خذیراوی، ساکی، بهرامی، بهمنی، منصوری، پاک‌پرور، قلیچی و یکی، دو نفر دیگر بودند. اما خداوند به ما عزت داد، تازه یک پنالتی ما را نگرفتند اما سربلند بیرون آمدیم. اگر در تیم من کسی هست و بازی نمی‌کند لابد پیراهن استقلال اهواز برایش گشاد است، من همیشه حق را به حق‌دار می‌دهم بعضی‌‌ها که الان آمده‌اند و مصاحبه می‌کنند، صحبت‌های که قبلا من انجام داده بودند را دارم و شکایت‌نامه‌ای تنظیم خواهم کرد و صحبت‌هایی که افراد مختلف با من تماس گرفته‌اند و زدم و گفتند فلان بازیکن باید بازی کند را رو خواهم کرد تحت هیچ شرایطی زیر بار این موضوعات نمی‌روم از این به بعدش هم همین طور است، من را تهدید کردند اما این‌ها در من اثری ندارد. 

برای شما تیم رئال را مثال می‌زنم که در خود مادرید 4 گل از بارسلونا دریافت کرد ولی مدیرعاملشان پشت سرمربی ایستاد. چرا راه دور برویم، همین دو سال پیش پای حسین فرکی ایستادند و در نهایت فولاد با فرکی قهرمان شد و یا همین الان مدیران فولاد دارند از اسکوچیچ حمایت می‌کنند در حالی که او 7 شکست آورده است و تازه بازیکنانش 40 درصد دریافتی داشته‌اند و همه بازیکنانش سر تمرین حاضر هستند ولی من 4 بازی است به اینجا آمده‌ام ولی هر روز در رابطه من صحبت می‌کنند. 

خیلی چیزهای دیگر هست که اگر بخواهم بگویم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. من شرافتمندانه به این باشگاه آمدم و قرارداد دارم اگر آقایان فکر می‌کنند مشکل علی حنطه است؛ بسم‌الله ....


از زمانی که من به اینجا آمده‌ام سعی کردم شرایط را درست کنم. هیچ وقت پشت سر همکارم حرف نزدم زیرا همانطور که گفتم مردم جواب می‌دهند . من در بازی با پرسپولیس سعی سالارزاده، کلاه‌کج، حمیدی، ریکانی و بیگدلی را نداشتم. بعضی از آقایان که نان و نمک اینجا را خورده‌اند، نماز نمی‌خوانند.

 بنابراین ایمانشان سست است وقتی ایمان کسی سست باشد، به هر پیشنهادی بله می‌گوید. دوست ندارم این موضوع را بیشتر از این باز کنم اما روزی که از اینجا بروم قطعا خیلی حرف‌ها را خواهم زد. خیلی‌ها دوست داشتند استقلال اهواز در بازی با پرسپولیس 6 گل بخورد، آنها اگر مصاحبه من را بخوانند می فهمند که منظور من چه کسانی هستند. 


اگر استقلال اهواز نجات پیدا کند، این اتفاق به لطف پروردگار می‌افتد و اگر نخواهد نجات پیدا کند، پیدا نمی‌کند. من یک ریال هم تا الان پول نگرفته‌ام و با جان و دل دارم کار می‌کنم و خیلی چیزها را نمی‌گویم. از آقایان می‌خواهم اگر می‌خواهند مصاحبه کنند شجاعت گفتن حقایق را داشته باشند. یک خبرگزاری در خوزستان است که با بعضی از آقایان رفاقت دارد، من تماس تلفنی آنها در سال 91 ـ 90 را دارم اما اهل اینکه آبروی کسی را ببرم نیستم چون همیشه در زندگی‌ام جوانمرد بودم.

مردم خوزستان را دوست دارم بدون اینکه چیزی به آنها برسد در سرما و گرما تیم را تشویق می‌کنند. 

استقلال اهواز نجات پیدا می‌کند اگر برخی‌ها بگذارند. ممکن است مربی یک روز در تهران باشد، روز دیگر در مشهد و ... این جابجایی‌ها در تمام دنیا رسم است. فرکی سپاهان را قهرمان کرد و حالا از این تیم جدا شده و یکسری صحبت‌ها که مطرح می‌شود حرفه‌ای نیست.

 بنابراین من تا همین‌جا حرف‌هایم را تمام می‌کنم اگر دیدم صحبت‌ها دارد زیاد می‌شود و کسی حمایت نمی‌کند مجبورم حرف‌هایی بزنم که آن موقع سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار