این قبیل اتفاقات برای نخستین بار نیست که در ترمینال تپه رخ میدهد و همواره مشکلات و کاستیهایی برای مسافران وجود داشته است.
شاید سرگردانی مسافران نیازمند وجه نقد در ترمینالها یکی از جالبترین اتفاقات در نوع خود باشد، مشکلی که معمولا باعث سرگردانی بسیاری از مسافران مقاصد برون شهری و برون استانی در خوزستان میشود.
اما در ترمینال تپه اهواز، مسافران که برای دریافت وجه به دستگاههای عابربانک موجود در این محل مراجعه میکنند این روزها با پیام خارج بودن یکی از دستگاهها از شبکه و عدم وجود وجه نقد در دیگر دستگاه مواجه شده که این مشکل باعث خارج شدن مسافران از ترمینال برای تهیه وجه و گاها لغو سفر برخی از آنان میشود.
این مشکل بیشتر برای مراجعه کنندگان به دفاتر خودروهای سواری خطی محسوس بوده و حتی باعث شده که بسیاری از مسافران از تصمیم خود برای سفر سر باز بزنند و در اهواز ماندگار باشند.
عدم وجود وجه در دستگاه عابربانک و خرابی شبکه
یکی از این مسافران در گفتوگو با خبرنگار فارس در اهواز با ابراز گلایه و نارضایتی از وضعیت موجود اظهار کرد: این قبیل اتفاقات برای نخستین بار نیست که در ترمینال تپه رخ میدهد و همواره مشکلات و کاستیهایی برای مسافران وجود داشته است.
اکبر سعیدی با بیان اینکه عدم وجود وجه در دستگاه عابربانک و خرابی شبکه در آن، به وفور باعث لغو مسافرت من شده است، افزود: ساعت 18 روز گذشته برای سفر به ایذه راهی ترمینال تپه شدم ولی عدم وجود وجه در دستگاه خودپرداز و نبود کارتخوان در دفتر مسافربری ترمینال موجب لغو سفرم و شبمانی در اهواز شد.
وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان این ترمینال این انتقاد را نادیده نگیرند و به جای توجیه کردن این مشکل که قبلا نیز با آن مواجه شده بودیم، اقدام به رفع مشکلات کرده تا که مسافران برون استانی و نیازمند وجه نقد در سفر خود دچار مشکل نشوند