اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

چهارمین سمینار روابط عمومی استان خوزستان باموضوع تاثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی در روابط عمومی که از سوم آذرماه در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت آغاز بکار کرده بود پس از برگزاری 3 کارگاه تخصصی امروز  به کار خود پایان داد.

دراین سمینار که با حضور مسؤلین استان ،مدیران، کارشناسان،دانشجویان،خبرنگاران و اساتیدبرجسته علوم ارتباطات کشور برگزار شد ،حجت السلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز
بیان کردند: مسئله ارتباط حکومت با مردم ، چه در جامعه ابتدایی و چه در جوامع پیچیده امروز، از دیرباز مسئله اساسی در مدیریت جامعه بوده است.
وی افزود: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و باید در انجام این وظیفه صادق باشند.
امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: نقش روابط عمومی ها امروز بسیار اهمیت دارد؛ تنها تقویت یک مدیر مهم نیست باید با عملکرد مناسب یک سازمان تقویت شود.


جمال درویش مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان نیز اظهار داشت: ابزار و تکنولوژی یکی از اهرم هایی است که ارتباط را ساده می کند و هم اکنون بیشتر از هر زمان دیگری ابزارهای مختلف تکنولوژی برای داشتن ارتباط بیشتر در دست است.
درویش بیان کرد: ایجاد تفاهم بین محیط بیرون و درون سازمان یکی از وظایف روابط عمومی ها است.
وی اضافه کرد: اگر جامعه با کمک روابط عمومی ها سازمان را درک کند در شرایط سخت و بحرانی قضاوت مردم از سازمان آسان تر می شود.

دکتر سلطانی فر مدیر تحقیقات رسانه ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: ضریب نفوذ اینترنت در کشور 53 درصد است و بیشترین نفوذ اینترنت در استان های تهران، مازندران، قم، خوزستان و خراسان شمالی است.
وی اشاره کرد: 12 درصد پهنای باند اینترنت کشور در اختیار شبکه اجتماعی تلگرام است؛ خبرگزاری ها و سایت های خبری بیشترین بازدید را در بین ایرانیان دارند.
وی افزود: تکنولوژی جریان یک سوء ارتباطی را دو سوء کرده و دائم در حال رشد است و سرعت رشد آن چنان بالا است که امکان همراه شدن با این سرعت رشد نیست
وی گفت: بسیاری از روابط عمومی ها فکر می کنند هر پیامی را می توانند به مخاطبان خود ابلاغ کنند اما این تفکر غلط است چرا که امروزه با وجود تکنولوژی پیشرفته دیگر مخاطبی باقی نماند، امروزه تولید پیام بر عهده مخاطب است.

دکتر حمید شکری خانقاه که دیگر سخنران علمی این سمینار بود با تاکید بر اجرای برنامه استراتژیک و راهبردی روابط عمومی های کشور اظهار داشت: برنامه ریزی ارتباطی و توجه به راهکارهای اصولی و استاندارد از نیازهای واقعی روابط عمومی هاست و حرفه ای شدن و ارتقاء سطح علمی و کاربردی مدیران و کارشناسان این عرصه ، تاثیر بسزایی در شناخت و پذیرش نقش کلیدی روابط عمومی ها در ذهن و تفکر مسئولان و مدیران ارشد یک سازمان ایجاد میکند.

در ادامه این سمینار نیز سه کارگاه تخصصی جانبی با موضوعات، تشریفات کاربردی توسط علی محمد بیدارمغز  ، کارگاه مستند سازی در روابط عمومی توسط دکتر حبیب الله معظمی گودرزی و کارگاه ویراستاری حرفه ای خبر توسط دکتر علی یاری برگزار شد.
لازم بذکر است نمایشگاه توانمندی های فعالین عرصه روابط عمومی،تبلیغات و رسانه از برنامه های جانبی این سمینار تخصصی بوده که از 3 الی 5 آذرماه در تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
comment
0
0
comment میشه لطفا یک در حد یک برگ A4 دستاوردهای این 4 سمینار را تشریح فرمایید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار