اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
رتبه کنکور خوزستان به روایت معاون آموزشی آموزش و پرورش خوزستان
بر اساس اطلاعاتی که از سازمان سنجش دریافت کردیم و سی دی آن هم ارسال شده است، خوشبختانه امسال موفق شدیم به رتبه ی 21 صعود پیدا کنیم.
پانا: معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از بهبود رتبه ی کنکور و کسب رتبه ی عالی در اجرای پروژه ی مهر در استان خوزستان خبر داد.

 جمشید کمایی با اشاره به برنامه ریزی های منسجم آموزش و پرورش خوزستان در طی دوسال گذشته در حوزه ی آموزش ، خاطر نشان کرد: ظرف دو سال گذشته در آموزش و پرورش یک ریله گذاری درستی در حوزه ی آموزش انجام داده است و آموزش و پرورش خوزستان، با یک شیب منطقی و متعادل ، روند رو به جلوی خودش را شروع کرد.

 وی گفت : بر اساس گزارشاتی که از طرف سازمان سنجش به دست ما رسیده است با توجه به اینکه رتبه ی ما درحوزه ی کنکور و اطلاعات کنکوری در طی سالهای گذشته رتبه ی خوبی نبوده است ،در سال گذشته ما موفق شدیم از بین 33 اداره ی کل به رتبه ی 25 ارتقا پیدا کنیم ، و امسال نیز در ادامه ی همین فعالیت ها و اقداماتی که انجام گرفت ، بر اساس اطلاعاتی که از سازمان سنجش دریافت کردیم و سی دی آن هم ارسال شده است، خوشبختانه امسال موفق شدیم به رتبه ی 21 صعود پیدا کنیم.

معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اظهار اینکه ظرف 12 سال گذشته این بهترین رتبه ی آموزش و پرورش خوزستان در این حوزه بوده است، گفت:ارتقای رتبه ی کنکور در آموزش و پرورش خوزستان را به مردم و جامعه ی فرهنگیان تبریک عرض می کنیم و امیدواریم با تلاشهایی که انجام گرفته است امسال نیز بتوانیم این رتبه را بهبهود بخشیم ضمن اینکه تفاوت رتبه ی ما با استان های بیستم و نوزدهم در حد صدم درصد است .

وی با اشاره به اینکه بهبود رتبه ی کنکور در آموزش و پرورش خوزستان مرهون حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش ، بسیج تمام مسئولین و برنامه های تدوین شده توسط آموزش و پرورش خوزستان است ، خاطر نشان کرد: بهبهود این رتبه خودباوری و اعتماد به نفس را در خوزستان افزایش می دهد و نشان می دهد که ما می توانیم تغییر ایجاد کنیم و چون این تغییرات نیز به صورت ناگهانی نبوده است ، انجام آنها را به فال نیک می گیریم .

کمایی در عین حال با اشاره به تلاش های صورت گرفته در آموزش و پرورش خوزستان برای انجام پروژه ی مهر و بازگشایی مدارس ، گفت : در سال گذشته آموزش و پرورش خوزستان توانست در اجرای پروژه ی مهر با کسب 91امتیاز از 100 امتیاز، رتبه ی عالی را کسب کند و ما جزو استانهایی بودیم که از نظر وزارت آموزش و پرورش و در بررسی های کارشناسان وزارتی ، حائز رتبه ی عالی شدیم.

وی اضافه کرد: امسال هم بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش مجددا با کسب 94 امتیاز رتبه ی عالی توسط آموزش و پرورش خوزستان با افزایش امتیاز تکرار شد که کسب این امتیاز نیز مرهون همکاری های استاندار خوزستان ،معاونین استاندار ، فرمانداران ، شهرداران و اصحاب رسانه است.
 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
comment
0
1
comment با سلام خدمت معاون محترم وارزوي موفقيت روز افزون براي ايشان و خوزستان غزيز :
جناب اقاي كمايي :نمي دانم چقدر در جريان تاثير اموزشگاههاي ريز ودرشتي كه در كيانپارس و كيان اباد و زيتون وامانيه ومركز شهر و ساير مناطق فعالند برروند اموزشي دانش اموزان قرار داريد اما باور بفرماييدبچه هاي دبيرستاني ما دو برنامه كلاسي دارند و تقريبا هر روز عصر حتي روزهاي پنجشنبه و جمعه گرفتار كلاس هاي تقويتي و فوق برنامه با معلمان بومي و غير بومي هستند و تحت فشار بسياري هستند و نوجواني انان در مسير دبيرستان و اموزشگاهها مي گذرد .در حالي كه در بسياري از استانها بچه ها راحت تر درس مي خوانند ونتيجه بهتري مي گيرند .بنابراين بياييد واقعا علل صعود يا صقوط رتبه استان را تجزيه وتحليل كنيد وبا ارتقاي كيفيت مدارس و دبيران از تاثير اموزشگاهها بكاهيد و روح وجسم بچه هاي ما را از اين فشار جانكاه برهانيد
comment
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
comment
0
1
comment درود بر والدین و خانواده های دانش آموزان پذیرفته شده در کنکور که با تقبل هزینه تحصیل کودکان و پرداخت شهریه مدارس و پرداخت هزینه ماژیک . وایت برد ، آب و برق و کاغذ و نظافت مدارس باعث این افتخار برای مردم خوزستان شدند. صد حیف که دولت و آموزش و پرورش هیچ نقشی در این موفقیت نداشتند.
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
comment
0
1
comment با سلام
شما که این رتبه را کسب کردید آن هم ناشی تز تلاش خود بچه ها بوده و نه شما چرا یه مراسم برا تجلیل از آنها برگزار نکردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار