اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
معاون عملیاتی فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد:
شوشان-مهدی ربیع :معاون عملیاتی فرمانده انتظامی خوزستان گفت:از مردم استدعا داریم به هر قیمتی برای زیارت عتبات عالیات اقدام نکنند و کاری را که در شأن نظام نیست انجام ندهند.

سرهنگ نقی فاطمی در گفتگو با خبرنگار شوشان در حاشیه بازدید مرز چذابه اظهار کرد:درخواست من از همه زائران حسینی این است که به حرمت خون شهدا هم قانون و شأن کشور را رعایت کنند و هم به قانون کشور همسایه احترام بگذارند مردم امیدوارند که عراق همکاری کند و مبلغ ویزا را بردارد اما ما این حق را نداریم که از این کشور بخواهیم حتما این کار را انجام دهد.

وی افزود: ما خون دادیم تا قانون را حفظ کنیم بنابراین هر نوع حرکتی که باعث زیر پا گذاشتن قانون شود، باید به عنوان بچه های شیعه اهل بیت عصمت و طهارت از این نوع مسایل پرهیز کنیم.

معاون عملیاتی فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد:همان طور که قانون مملکت مان برای ما مهم است، قانون هر کشوری برای خودش مهم است و ویزایی که کشور عراق در خواست کرده چیز غیر قانونی نیست و به خصوص اینکه تخفیف هایی هم داده با رایزنی مسئولان بوده است.

هر تصمیمی دولت عراق بگیرد برای ما پذیرفتنی است

سرهنگ فاطمی اضافه کرد:به هر حال این قوانین در کشور عراق وجود دارد و آنها هستند که درباره قوانین کشورشان تصمیم گیری می کنند وهر تصمیمی که بگیرند در چارچوب قانونی ما قابل قبول و پذیرفته است.

وی عنوان کرد:از مردم استدعا داریم به هر قیمتی برای زیارت عتبات عالیات اقدام نکنند و کاری را که در شأن نظام جمهوری اسلامی ما نیست انجام دهند, چون کاری که شهدای ما کردند برای حفظ قانون ، و دفاع از ناموس و وطن شان بود.

معاون عملیاتی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: و ما هم دین و هم کشور و هم ناموس مهم بود و برای این سه خون دادند و باید این خون های ریخته شده برای حفظ چنین ارزش هایی مغتنم بدانیم و ارزش هایمان را حفظ کنیم و نباید قوانین را چه در کشور خودمان و چه در کشور عراق زیر پا بگذاریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار