اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
روز گذشته اتفاق افتاد:
این شهرستان نقش ارزنده ای در دوران دفاع مقدس داشته است و شهیدان زیادی تقدیم کرده است
مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری روز گذشته 23آذرماه از شهرستان های حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان سیدنور گفت:در راستای عملی و اجرایی نمودن دستورات مقام معظم رهبری در سال همدلی و همزبانی و تأکید استاندار محترم و همچنین رسالت اداری وبا هدف تلاش برای حل مشکلات مردم و رضایت مندی در آنان و ایجاد امید و انگیزه بیشتر در مسئولین بازدید میدانی از شهرستان های حمیدیه، دشت ازادگان و هویزه داشتیم.


وی افزود: در بازدید از شهرستان حمیدیه از پروژه های در حال اجرای شهرداری در شهرستان بویژه پروژه پارک محله بازدید انجام شد و در جریان عملیات اجرایی آن قرار گرفتیم.

سید نور گفت: در بازدید از شهرستان  دشت آزادگان نیز با فرماندار  این شهرستان جلسه ای برگزار شد.

 مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در این جلسه  در مورد برخی مشکلات شهری  به خصوص رسیدگی فوری به وضعیت نامناسب دفع فاضلاب شهری که باعث ایجاد نارضایتی و شیوع بیماری در بین مردم می شود را خواستار شد.

 وی همچنین از مسئولان آب و فاضلاب استان خواستار رفع سریع مشکلات منطقه شد.

عضو و دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمين دوره مجلس شورای اسلامی  در استان از فرماندار خواستار معرفی سه نفر عضو ویک نفر سربازرس جهت تشکیل هیأت بازرسی انتخابات در حوزه انتخابیه آن شهرستان شد.

سیدنور در ادامه افزود: در بازدید از شهرستان هویزه شاهد وضعیت نامناسب آسفالت معابر و حفاری های متعدد بوده که باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم شده است و با توجه به بارندگی های صورت گرفته معابر دچار آب گرفتگی شده است. وی خواستار بررسی و پیگیری فوری موضوع از مسئولان شهری و استانی جهت حل موضوع شد.

سیدنور  طی تماس تلفنی با مهندس سیاحی معاون امور عمرانی استاندار خواستار رسیدگی بیشتر و پرداخت اعتبارات عمرانی به شهرستان هویزه جهت رفع مشکلات ساختاری شهرستان هویزه شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از هر بارندگی متاسفانه شاهد آب گرفتگی معابر و عدم دفع فاضلاب مناسب در اکثر نقاط استان می باشیم که مسئولین امر می بایست رسیدگی و اقدام مؤثری در این خصوص انجام دهند.

مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از شرکتهای نفتی،اقماری و صنایع  مستقر در منطقه خواستار خدمات رسانی  بیشتر به مردم شد.

سیدنور همچنین از رییس اداره کل مالیاتی استان آقای کاویانی خواستار شد ارزش افزوده بیشتری به شهرستان هویزه اختصاص یابد.

وی گفت:این شهرستان نقش ارزنده ای در دوران دفاع مقدس داشته است و شهیدان زیادی تقدیم کرده است و می طلبد اعتبارات و خدمات رسانی بهتری به آن صورت گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار