اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
مدیرعامل شرکت جهان صنعت کرائی:
مهندس کرائی توضیح داد: شرکت جهان صنعت کرائی در زمینه تولید قطعات توربین ، کمپرسور ، بی او تی نفت فعالیت دارد. این شرکت علاوه بر ساخت قطعات توربین ، کمپرسور ،bot نفت و حدود 40 قطعه دیگر تولید دارد.
مهندش عوض کرائی مدیرعامل شرکت جهان صنعت کرائی در گفتگو با شوشان خواستار تداوم حمایت های شرکت مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در زمان پساتحریم خبر داد.

مدیرعامل شرکت جهان صنعت کرائی گفت:شرکت جهان صنعت کرائی در سال 85 تاسیس شده است.این شرکت در زمینه ساخت قطعات نفت ، گاز و حفاری ، فولاد و پتروشیمی فعالیت دارد.این شرکت توانسته است در این خصوص به موفقیت های خوبی دست یابد. نمونه بارز آن ساخت دستگاه فورانگیز است که در سال 93 برای نخستین بار در نمایشگاه نفت رونمایی شد.

مهندس کرائی توضیح داد: شرکت جهان صنعت کرائی در زمینه تولید قطعات توربین ، کمپرسور ، بی او تی نفت فعالیت دارد. این شرکت علاوه بر ساخت قطعات توربین ، کمپرسور ،bot نفت  و حدود 40 قطعه دیگر تولید دارد.این شرکت در شهرک های صنعتی شماره یک قرار دارد.

مدیرعامل شرکت جهان صنعت کرائی تصریح کرد: پیش از این قطعه bot نفت در آمریکا تولیدو در شرایط تحریم به سختی وارد کشور می شد. بحمدااله این قطعه توسط این شرکت ساخته می شود. و تواسته است میلیون ها دلار صرفه جویی ارزی را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت جهان صنعت کرائی یادآورشد : قطعات تولیدی این شرکت در صنعت حفاری و نفت بکارگیری می شود. برای جلوگیری از فوران چاه های نفت شرکت های حفاری ملزم به استفاده از bot چرخشی است که توسط این شرکت ساخته می شود. قیمت تمام شده این قطعه یک سوم قیمت خارجی آن است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار