شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
اقدامی جالب در مدارس خوزستان
مدیر خبرگزاری پانا خوزستان گفت: اجرای طرح ˝ هر مدرسه ، دو خبرنگار ˝ با هدف مدیریت صحیح فرآیند پوشش و ارسال اخبار انجام می شود.


مدیر خبرگزاری پانا خوزستان گفت: اجرای طرح ˝ هر مدرسه ، دو خبرنگار ˝ با هدف مدیریت صحیح فرآیند پوشش و ارسال اخبار انجام می شود.

سارا ممبینی از اجرای طرح هر مدرسه دو خبرنگار در مدارس استان خوزستان خبر داد. وی افزود: اجرای این طرح در راستای عمل به بخشنامه ی " طرح خبرنگاران تشکیلات " سازمان دانش آموزی کشور صورت می گیرد.

ممبینی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت دانش آموزان از موارد مطروحه در سند تحول نظام آموزش و پرورش کشور است ، تصریح کرد: یکی از رسالت های خبرگزاری پانا در راستای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت دانش آموزان خبرنگار می باشد که اجرای طرح " هر مدرسه ، دو خبرنگار " با هدف مدیریت صحیح فرآیند پوشش و ارسال اخبار در همین راستا، انجام می شود.

مدیر خبرگزاری پانا خوزستان شناسایی دانش آموزان علاقمند به رسانه و خبر را از اهداف دیگر اجرای این طرح برشمرد و اظهار کرد: این طرح مختص دانش آموزان پایه ی اول و دوم متوسطه می باشد و دانش آموزان با شرکت در این طرح می توانند به صورت افتخاری در خبرگزاری پانای خوزستان عضو شوند .

وی خبرگزاری پانا را یکی از بخش های سازمان دانش آموزی عنوان  کرد و گفت: با اجرای این طرح در هر گروه پیشتاز و فرزانه که بخشی از تشکیلات سازمان های دانش آموزی سراسر استان خوزستان هستند،یک نفر می تواند به عنوان خبرنگار سازماندهی شود و علاقمندان به این حوزه می توانند به شکل مرحله ای و با عناوین خبرنگارمدرسه ، خبرنگار شهرستان و خبرنگار استانی جذب پانا شوند .

ممبینی در عین حال دارا بودن کارنامه ی آموزشی قابل قبول و سطح علمی مناسب ، برخورداری از حسن اخلاق و معاشرت ، توانایی در کار نوشتن و برخورداری از هنر نویسندگی ، داشتن فن بیان مناسب همچنین بهره مندی از مهارت های ارتباط جمعی را از شرایط عضویت در خبرگزاری پانا عنوان کرد.

وی گفت : هم اکنون پوسترهای مربوط به این طرح در اختیار نواحی و مناطق استان خوزستان قرار گرفته است و رابطین پانا در سراسر استان می توانند این پوسترها را از مدیران سازمان دانش آموزی نواحی و مناطق خود دریافت کرده و برای ارسال آنها به مدارس اقدام کنند .

ممبینی همچنین تاکید کرد: دانش آموزان مدارسی که هنوز پوسترهای طرح " هر مدرسه ، دو خبرنگار " را دریافت نکرده اند ،می توانند با مراجعه به سایت : http://atphkh.ir در سامانه ی ثبت نام این طرح ،به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند .


برچسب ها: مدرسه ، خبرنگار
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار