شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰

رئیس اداره بهزیستی آبادان از اعزام فرزندان بی‌سرپرست مرکز شبانه‌روزی و معلولان زیرپوشش این اداره به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

علی فرحانی اظهار کرد: بر اساس تمهیدات سازمان بهزیستی کشور و طرح هماهنگ کشوری امسال زنان سرپرست خانوار برای اردوهای تفریحی، زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این راستا اداره بهزیستی آبادان نیز اقدام به برنامه‌ریزی در این زمینه کرده است.

رئیس اداره بهزیستی آبادان تصریح کرد: این ارگان مردمی تاکنون 110 نفر از زنان زیرپوشش بهزیستی شهرستان آبادان را در سال جاری به مشهد مقدس اعزام کرده است.

وی از اعزام 30 زن سرپرست خانوار آبادانی به مشهد مقدس خبر داد و افزود: این گروه‌ها، سه روزه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و همه مخارج سفر بر عهده اداره بهزیستی شهرستان است.

فرحانی اضافه کرد: در نظر داریم فرزندان بی‌سرپرست مرکز شبانه‌روزی و معلولان زیرپوشش این اداره را نیز در آینده‌ای نزدیک به سفر زیارتی مشهد اعزام کنیم.

وی همچنین از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مددجویان زیرپوشش اداره بهزیستی، تعامل و حمایت لازم را اعمال کنند.

رئیس اداره بهزیستی آبادان هدف از برگزاری اردوهای تفریحی ـ زیارتی را تقویت روحیه مددجویان عنوان کرد و گفت: زنان بی‌سرپرست مددجو با کمی توجه می‌توانند در رسیدگی به امور فرزندان و امرار معاش زندگی خود مؤثرتر واقع شوند و با برگزاری چنین اردوهایی می‌توانیم نقشی هر چند کوچک در تقویت روحیه آنها ایفا کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار