شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۴
شنیده ایم سید رسول صالحی هم در آخرین ثانیه های اتمام ثبت نام و با ناامید شدن نیروهای حامی دکتر امید وار رضایی بعنوان یک چهره سرشناس و محبوب وارد این جریان شده و از بابت بسیار خوشحال شدم.
منصور محرابی فرد

با توجه به اتمام زمان ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ، به نظر میرسد شهرهای مسجد سلیمان و هفتکل و لالی به برهه ای از زمان خود رسیدند که جریان های ناموافق و جناحی وقومی که هدف اولشان چیزی غیر از خدمت عادلانه است را باید کنار گذاشته و به سوی جریانی اصیل تر گام بردارند.

شنیده ایم سید رسول صالحی هم در آخرین ثانیه های اتمام ثبت نام و با ناامید شدن نیروهای حامی دکتر امید وار رضایی بعنوان یک چهره سرشناس و محبوب وارد این جریان شده و از بابت بسیار خوشحال شدم.  چرا که در وهله اول  صالحی که از سادات معظم سید صالح است خود زاده این حوزه بوده وبعنوان یکی  از بهترین مدیران مردمی و دلسوز منطقه از محبوبیت خاصی همانند یار دیرینه خود سید حمید حسن زاده برخوردار است و در وهله دوم با دانش و سابقه علمی و عملی در رشته های مدیریت و عمران توان هدایت ساختار بیمار مدیریت و توسعه منطقه را دارد.و در وهله سوم فارغ از تعصبات قومی و جناحی مورد وثوق و حمایت تمام گروه ها و طوایف منطقه قرار می گیرد که میتواند سرنوشت مصیبت بار این شهرهای نفتخیز که روزگاری جزو  زیباترین مناطق کشور بودند را تغییر دهد.

بگذارید گذری به تاریخ انتخابات مجلس در این حوزه داشته باشیم ؛

از ابتدای انقلاب باید بگذریم چرا که نمایندگان احساسات انقلابی داشتند و پس از آن جنگ و دفاع مقدس برای این دوره از نمایندگان بسیار مشکل ساز بود و با همه این احوال این دوران دوران خوبی بود.

پس از آن سید حمید حسن زاده لایق ترین شخصی بود که متاسفانه هرگز توان حضور نگرفت و پس از او دکتر رضایی بود که هم پر نفوذ بود . اما مشکلی که او داشت نگاه کشوری بود نه خطه ای.

من فکر می کنم سید رسول صالحی در زمان صدارت شهرداری مسحد سلیمان بسیارموفق عمل کرد و همین انگیزه می تواند او را در انتخابات پیش رو از همه رقبایش ممتازتر کند.

اینکه او فرزند همین خطه است و بجز این مسئولیت عمرانی نیز داشته و موفق هم بوده. 

انگیزه اش برای خدمت به مراتب بیش از دیگران است زیرا هم اهل فکر است و هم با مطبوعات ارتباطی مستقیم دارد.

او را می توان هم کاندیدای مطبوعات و هم کاندیدای همه اقشار و عمران و آبادی مسجد سلیمان و هفتکل ولالی واندیکا دانست.

نه در راه خطی قدم بر می دارد و نه به دنبال ایجاد فراکسیونی است. این حوزه واقعا امروزه به چنین افرادی محتاچ است تا از این فرو شدن بر خیزد.

امیدوارم مردم این مناطق این بار هوشیار تر و آگاه تر از سال های قبل به جریان های قوم و ایل و تباری نگرایند و به کسی که قبل از این نمایشی از خدمت ارایه داده و دارای کاریزما و شخصیت فراقومی است رو نمایند.

با امید موفقیت برای سید رسول صالحی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مسجدسلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
comment
0
1
comment آقای سید رسول اگر واقعا برای شهرش دلسوز است پس چرا قبلا به درخواست مردم و شورای شهر مسجدسلیمان برای آمدن به شهرداری مسجدسلیمان و سروسامان دادن به مشکلات شهرداری جواب رد داد؟؟؟

ایشون بیانیه دادن و گفتن بعلت مشکلات خانوادگی نمیتونم بیام شهردار مسجدسلیمان بشم. در صورتی که میتونست بیاد و با توجه به سوابق و تخصصش کمک خوبی به پیشرفت شهر بکنه.

الان چطور شده که مشکلات خانوادگی یهو برطرف شده ؟؟؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
comment
0
1
comment کاریزما نداره
comment
تدبیر و امید
|
United States
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
comment
0
0
comment درود بر منصور محرابی عزیز
برادر عزیزم بنظر خودتان این نوع ادبیاتی که برای سید رسول صالحی بکار بردید درباری نمی باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار