شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان اعلام کرد
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین برنامه های بسیج رسانه با روابط عمومی این سازمان به شماره 32931909 تماس بگیرند.
نوروزیان بسیج رسانه خوزستان
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: نخستین کاروان خانواده‌های شهدای رسانه ۱۱ دی‌ماه به مدت سه روز عازم مشهد مقدس می‌شوند.

عادل نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ان در اهواز اظهار داشت: با هماهنگی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان بسیج رسانه و به منظور تکریم خانواده‌های معزز شهدای رسانه نخستین کاروان از این عزیزان برای زیارت عازم مشهد مقدس می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در ادامه برنامه‌های معنوی و تفریحی این سازمان برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: در حال پیگیری برای اعزام کاروانی متشکل از اعضای بسیج رسانه استان به مشهد مقدس در تابستان سال جاری نیز هستیم که در این مورد جلساتی با برخی از ارگان ها و سازمان ها برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان با تاکید بر اینکه به منظور رفاه حال اصحاب رسانه استان پیگیر مواردی نظیر وام و بیمه هستیم عنوان کرد: از نهادهایی که در این زمینه قابلیت همکاری با سازمان بسیج رسانه را دارند دعوت می شود تا در این خصوص با یکدیگر تفاهم نامه همکاری منعقد نماییم.

نوروزیان در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین برنامه های بسیج رسانه با روابط عمومی این سازمان به شماره 32931909 تماس بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار