شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
حضوربیش از 60 شهروند متقاضی وام درمرکزسامد
حاجی زاده ازسنگ اندازی، حاشیه سازی و مشکل آفرینی عده ای درکارخدمت رسانی بی منت مرکزسامد به مردم خرده گرفت و گفت : بعضی ازمسوولان که درظاهرخود را مقید به سیاست های دولت تدبیرو امید می دانند اما دراجرای اهداف اصلی این دولت که همانا خدمت بی منت به مردم است ، سنگ اندازی می کنند.
 سرپرست بانک تجارت و معاون پشتیبانی سرپرستی بانک صادرات خوزستان صبح امروز دوشنبه به مدت حدود 2 ساعت درمرکزمدیریت سامد استانداری خوزستان پاسخگوی درخواست های 60 شهروند این استان برای برخورداری ازانواع  تسهیلات بانکی و سایرخدمات بودند.

 کیامرث حاجی زاده مدیرمرکزسامد استانداری خوزستان گفت : غالب درخواست های مردم  برای اخذ وام های قرض الحسنه , وام خرید کالا تا سقف 50 میلیون ریال و نیز درخواست مساعدت ازبانک ها برای استمهال بازپرداخت تسهیلات و نیز بخشودگی های وام ها بود.

وی ازحضور مسوولان بانک های تجارت و صادرات برای پاسخگویی و کمک به حل مشکلات مردم استان خوزستان درمرکزسامد تشکرکرد و افزود: با دستور این عزیزان ، بخش اعظم درخواست های مردمی برای دریافت تسهیلات بانکی پاسخ مثبت داده شد .

حاجی زاده افزود: تلاش شده است که همه مراجعه کنندگان با رضایت، مرکزسامد را ترک کنند و همکاران ما دراین مرکزنیز کوشش کردند تا به میمنت میلاد رسول اکرم (ص ) و هفته وحدت شادمانی این ایام را به هموطنان عزیزخوزستانی هدیه کنند.

حسینی سرپرست بانک تجارت خوزستان نیز ازمدیریت مرکزسامد استانداری خوزستان تشکرکرد که شرایطی فراهم کرد ه است تا بانک تجارت بتواند قدم کوچکی برای حل مشکلات مردم بردارد.

وی افزود: اغلب درخواست ها ازبانک تجارت درزمینه دریافت وام قرض الحسنه درمان با کارمز پایین بود . علی رغم پایین بودن توان مالی مراجعه کنندگان برای بازپرداخت اقساط وام درهرحال تلاش شد که کمک هایی صورت گیرد و درخواستی بی نصیب نماند.

حاجی زاده مدیرمرکزسامد استانداری خوزستان درپایان درجمع خبرنگاران با تبریک میلاد رسول اکرم (ص ) و هفته گرامیداشت وحدت و نیز سالروز میلاد امام جعفرصادق (ع ) گزارشی از فعالیت های این مرکزدرطول 20 ماه گذشته ارایه داد و گفت : علاوه برتوسعه فعالیت سامانه 111 که درخواست های مردم ازاقصی نقاط استان را بصورت تلفنی دریافت وبه مدیران اجرایی مربوطه منعکس می کند  توانستیم با کمک همکاران بخش  ملاقات های مردمی را باحضور مدیران کل دستگاهها بصورت 2 روز درهفته راه اندازی کنیم .

وی افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه هرهفته مرکزسامد به ترتیب میزبان مدیران دستگاههای اجرایی به تناسب موضوعات ومشکلات مردمی و نمایندگان کمیته امداد و بهزیستی استان است ازنزدیک مشکلات مردم را رسیدگی و پیگیری کنند.

 مدیرمرکزسامد استانداری خوزستان همچنین پیگیری درخواست های ساکنین برخی مناطق محروم اهواز ازجمله منبع آب و علی آباد برای حل مشکلات فاضلاب , آب شرب , خاموشی برق و حل آنها به کمک فرمانداراهواز را ازدیگرموفقیت های مرکزسامد استانداری برای حل مشکلات مردمی نام برد.

حاجی زاده ازسنگ اندازی، حاشیه سازی و مشکل آفرینی عده ای درکارخدمت رسانی بی منت مرکزسامد به مردم خرده گرفت و گفت : بعضی ازمسوولان که درظاهرخود را مقید به سیاست های دولت تدبیرو امید می دانند اما دراجرای اهداف اصلی این دولت که همانا خدمت بی منت به مردم است ، سنگ اندازی می کنند.

 وی افزود: مدیریت سامد استانداری خوزستان درچارچوب سیاست های دولت تدبیرو امید و با تاکیدات و حمایت های استاندار خوزستان عزم خود را برای خدمت بیشتربه مردم شریف خوزستان جزم کرده است . طبق فرمایشات امام راحل , انقلاب ما , انقلاب محرومین و مستضعفین است و این وصایا , وظیفه ما را برای پاسخگویی به حل مشکلات مردم دوچندان می کند.

مدیرمرکزسامد استانداری خوزستان ازهمکاری و همراهی مدیران دستگاههای اجرایی استان درانجام این رسالت وزین مرکزسامد قدردانی و ابزارامیدواری کرد که این همکاریها همچنان مستدام باشد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار