شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری :
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: وحدت این جبهه باید در تمام استان‌ها صورت بگیرد و از این‌رو همه تشکل‌های اصولگرای کشور در مرکز استان‌ها نشست‌هایی را برگزار کنند تا اطلاعات به‌روز جمع‌آوری و جمع‌بندی شود.
 محمدرضا باهنر ظهر دیروز در جلسه با‌ اصولگرایان‌ استان خوزستان با اشاره به حماسه مردمی 9 دی اظهار کرد: رودخانه انقلاب اسلامی با حضور مردم فتنه‌های به‌وجود آمده را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه نظام و انقلاب باید به ظهور امام زمان (عج) متصل شود، افزود: هدف از سخن زنده نگه‌داشتن روز 9 دی جلوگیری از رخ‌ دادن دیگر فتنه‌هاست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رخ‌دادن فتنه سال 78 در کوی دانشگاه خاطرنشان کرد: فتنه صورت گرفته در سال 88 بسیار عمیق‌تر از فتنه رخ‌داده در کوی دانشگاه در سال 78 بود و اگر حماسه 9 دی زنده نگه داشته نشود؛ احتمال فتنه تحمیلی دیگر بر نظام می‌رود.

باهنر اضافه کرد: مشخص کردن و تبیین زوایای فتنه سال 88 و حماسه 9 دی باعث واکسینه کردن انقلاب اسلامی و نظام در برابر اتفاقات و خطرات آینده است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند و تعداد کاندیداهای ثبت نامی امسال گفت: نام‌نویسی 12 هزار نفری کاندیداهای مجلس شورای اسلامی یک اتفاق غیرمعمول در تجربه انتخاباتی است.

باهنر با بیان اینکه این کار دو وجهه مثبت و منفی دارد، تصریح کرد: بصیرت این است که تمام جوانب و احتمالات مثبت و منفی این رخداد را مورد بررسی قرار دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: تعدد کاندیداهای ثبت نامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب بالا رفتن مشارکت مردم در این عرصه خواهد شد.

باهنر با اشاره به برگزاری سه دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری تشریح کرد: در این دوره‌ها روسای ‌جمهور بدون داشتن ‌پشتوانه‌‌ حزبی به اداره کشور وارد شدند که این موضوع ‌‌در مجلس شورای اسلامی نیز اثرگذار بوده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تشکر از زحمات افرادی که برای ایجاد اتحاد اصولگرایان زحمت کشیده‌اند، گفت: در جلسات اتحاد بین افراد اصولگرا که نمایندگان تمام تشکل‌های اصولگرا حاضرند، باعث امیدواری برای انتخابات است.

باهنر با اشاره به اقدامات اصولگرایان در استان‌ها خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها و جلسات، اطلاعات و نظرات جمع‌بندی شده و به صورت یک تصمیم برای حزب اصولگرا ابلاغ می‌شود.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: وحدت این جبهه باید در تمام استان‌ها صورت بگیرد و از این‌رو همه تشکل‌های اصولگرای کشور در مرکز استان‌ها نشست‌هایی را برگزار کنند تا اطلاعات به‌روز جمع‌آوری و جمع‌بندی شود.

باهنر با بیان اینکه تشکل‌های اصولگرا برای انتخابات امسال تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا نظرهای استانی این جبهه به یک نظر نهایی اعلام شود، گفت: جلسات در استان خوزستان باید به‌صورت فوری انجام شود تا هرچه زودتر به یک جمع‌بندی برسیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار