شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
42 نفر صلاحیتشان احراز نشد
پس از نظارتی که هیات‌های اجرایی انجام دادند، نوبت رسیدگی هیات‌های نظارتی که تحت نظر شورای نگهبان هستند، می‌رسند و باید بینیم که آن‌جا چه اتفاقی خواهد افتاد و آن جا دیگر در کنترل ما نیست و دخالتی نداریم.
فرج‌الله خبیر در گفت‌وگو با خبرنگاراران اظهارکرد: 14 حوزه انتخابی اصلی در استان وجود دارد که بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در آن‌ها تا آخرین مهلت که شب گذشته بوده، انجام شد و نتایج امروز کتبا به خود افراد و هیات‌های نظارتی استان و شهرستان‌ها اعلام شده است.
 
وی بیشترین تعداد احراز صلاحیت داوطلبان را به ترتیب در حوزه اهواز، باوی حمیدیه و کارون با 171 نفر، ایذه و باغملک با 60 نفر، حوزه انتخابیه آبادان با 51 نفر، دزفول با 45 نفر، مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا 36 نفر، بندرماهشهر و امیدیه و هندیجان و بخش جولکی با 33 نفر، بهبهان و آغاجاری با 28 نفر، اندیمشک با 24 نفر، شوشتر و گتوند با 24 نفر، رامهرمز و رامشیر با 22 نفر، خرمشهر 21 نفر،  دشت آزادگان و هویزه 19 نفر، شوش با 19 نفر و شادگان با 10 نفر عنوان کرد.
 
رییس ستاد انتخابات خوزستان بیان‌کرد: پس از نظارتی که هیات‌های اجرایی انجام دادند، نوبت رسیدگی هیات‌های نظارتی که تحت نظر شورای نگهبان هستند، می‌رسند و باید بینیم که آن‌جا چه اتفاقی خواهد افتاد و آن جا دیگر در کنترل ما نیست و دخالتی نداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار