اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
در حاشیه نشست اهالی کاکو با مدیرکل تعاون ، کار و رفاه خوزستان
کاکو با وجود آنکه تازه پا به عرصه رسانه های استان گذاشته اما....پس از سالیان سال غوطه در آمارهای خشک و ارقام بی روح اشتغال و بیکاری - که چهره ی هر مدیری را در هم می کشد و عبوس می کند- اما لبخند یک دم از لبان صفایی رخت بر نبست و همگام با شعرنوشته ها خندید و نیش های طنز کاکو را در باب بیکاری ٬ نیروهای غیربومی شرکت ها و ... با متانت پاسخ داد
پس از نشست با همایون قنواتی مدیرکل ارشاد ، اینبار اهالی کاکو به همت دو یار دیرین و هنرمند مجموعه ی تعاون (حبیب بهرامی و حسن نسیمی ) ٬  مهمان دکتر هوشمند صفایی شدند و در آخر سر هم  ٬ با کاکتوسی و دلگشای عبیدی روانه ؛ که یکی نیش است و دیگری نوش. و هنوز قدمی بر نداشته ٬ با نیش اش گرفتار ٬ و چون به منزل آمدیم دلگشایش ٬ نیش مان را تا بناگوش گشود...

 پس از سالیان سال غوطه در آمارهای خشک و ارقام بی روح اشتغال و بیکاری - که چهره ی هر مدیری را در هم می کشد و عبوس می کند- اما لبخند یک دم از لبان صفایی رخت بر نبست و همگام با شعرنوشته ها خندید و نیش های طنز کاکو را در باب بیکاری ٬ نیروهای غیربومی شرکت ها و ... با متانت پاسخ داد. و از پاسخ هایش همین نکته بس ٬ که در برخورد با قانون شکنی ها ابایی ندارد و اخیرا نیز در این باب ٬ سنگ تمام گذاشته و بی هیچ ملاحظه ای پروژه یکی از مدیران کل را به دلیل عدم رعایت قانون ٬ به تعطیلی کشانده .

بی شک انتظارات از مجموعه ی عریض و طویلی که هم نام کار را یدک می کشد و هم تعاون و رفاه را ٬ بالاست و کاکو با به نقد کشیدن کاستی ها و نواقص به زبان طنز در این حوزه ٬ بسان گذشته ٬ یاریگر این مجموعه خواهد بود چرا که معتقد است نقد منصفانه - چه طنز و چه جدی - نیاز همیشگی مدیران اجرایی ست نه تمجید و یا تخریب.

در این نشست ، صفایی از تاثیرگذاری طنز در جامعه سخن گفت. وی گفت: کاکو با وجود آنکه تازه پا به عرصه رسانه های استان گذاشته اما در همین مدت اندک ، توانسته در کنار نشاندن لبخند بر لب مردم ، هشدار و تلنگری بر مسائل سیاسی ، اجتماعی و مدیریتی خوزستان بزند و حرف هایش به دل بنشیند.

البته در این نشست ، هوشمند صفایی ، فرصت را مغتنم دانست و هم از مشکلات و موانع پیش روی اداره کل تعاون ، کار و سخن گفت و هم از توانمندی ها و اقدامات انجام شده. 














comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
comment
1
3
comment جناب آقای صفایی
با سلام لطفا کارگرهای نورد لوله اهواز را هم در یابید
اخراج ،گرفتن امضای اجباری جهت تعیین نماینده کار گری با تهدید به اخراج
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار