شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
دومین گردهمایی شهرداران استان خوزستان در ماهشهر و با حضور فرماندار ماهشهر و مدیرکل امور شهری و شوراها برگزار شد.
دومین گردهمایی شهرداران استان خوزستان در ماهشهر و با حضور فرماندار ماهشهر و مدیرکل امور شهری و شوراها برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی شهردار ماهشهر ضمن خوش آمد گویی به شهرداران حاضر در جلسه و مجموعه امور شهری، به معرفی شهر بندر ماهشهر و اقدامات انجام شده در حوزه عمران شهری توسط شهرداری در پنج سال گذشته پرداخت و از زحمات و همراهی شورای شهر ماهشهر تشکر نمود.

در ادامه مهندس نظارت رئیس شورای شهر ماهشهر فعالیت شهرداران را بسیار تخصصی و در حوزه های متنوع دانست و از نگاه امور شهری به شهرداران و برگزاری اینگونه جلسات تشکر کرد.

در این همایش همچنین دکتر قمر فرماندار شهرستان ماهشهر به ایراد سخنرانی پرداخت. وی ضمن تاکید بر لزوم تعامل سازنده میان مدیریت شهری و صنایع پتروشیمی، به ظرفیت بندر تجاری ماهشهر اشاره نمود و گفت: ظرفیت بندر ماهشهر پتانسیل مناسبی برای شهرستان و استان است و می بایست با احداث یک بندر لنجی فعالیت تجاری خود را گسترش دهد. وی همچنین خواستار ترک تشریفات از سوی استانداری و حوزه عمرانی جهت استفاده از امتیازهای این چنینی شد.

دکتر کاظمی نژاد نیز در سخنان خود خطاب به شهرداران اظهار داشت: با عنایت به نزدیکی به دهه فجر، همکاری با فرمانداری ها بیشتر مورد توجه باشد.

وی تاکید کرد: شهرداران با عنایت به کمبود زمان تا پایان سال جاری، جهت ایام نوروز تدابیری ویژه بیاندیشند.

مدیرکل امور شهری و شوراها همچنین نظارت مستقیم و مداوم پروژه های شهری را برای شهرداریها حیاتی دانست و درخصوص مسائل مالی خواستار پیگیری جدی شهرداران و ثبت در سامانه های بودجه و سایر سامانه ها و پرداخت مطالبات بصورت عادلانه شد.

وی افزود: در زمینه امور استخدامی، جذب نیروی کاری خارج از روال قانونی پذیرفته نیست و برخورد قانونی با متخلفان حتمی است.

دکتر کاظمی نژاد در زمینه حوزه فناوری نیز خواستار پیگیری شهرداران جهت مکانیزه کردن شهرداریها و نیز جدیت آنها در امر برون سپاری شد.

در ادامه این همایش نیز دکتر حلوایی بعنوان مدرس مدیریت شهری به آموزش شهرداران درخصوص برنامه ریزی شهری پرداخت.

مهندس زعیم نیز در این همایش به ایراد سخنرانی پرداخته و در خصوص قوانین شوراها در ارتباط با شهرداری ها نکاتی را عنوان کرد.

سپس مهندس نبوتی شهردار باغملک به عنوان تجربه موفق طرح باغشهر باغملک به ارائه توضیحات در رابطه با این طرح پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار