شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
سید مجید نوری زاده (علوی) نائب رئیس شورای عالی استان :
سید مجید نوری زاده (علوی) نائب رئیس شورای عالی استان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری شوشان گفت: انتخابات شورای عالی استان با حضور 28 نماینده که از سراسر استان حضور دارند برگزار شد و این شورا اعضای خود را شناخت.
سید مجید نوری زاده (علوی)  نائب رئیس شورای عالی استان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری شوشان گفت: انتخابات شورای عالی استان با حضور 28 نماینده که از سراسر استان حضور دارند برگزار شد و این شورا اعضای خود را شناخت.

وی ادامه داد: از این تعداد 3 نفر از استان خوزستان به عنوان نماینده به شورای عالی مرکز معرفی می شوند و یک نفر هم به شورای حل اختلاف تا پیگیر مسائل و مشکلات سایر شوراهای استان باشند.

سید مجید نوری زاده (علوی)  بیان داشت: اما امسال و با توجه به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی و البته وحدتی که بین سایر اعضای شوراهای اسلامی شهر استان خوزستان بوجود آمده بود انتخابات خوبی برگزار شد و از بین کاندیداهای معرفی شده برای ریاست شورای عالی استان سید رضا موسوی با 13 رای رئیس این شورا شدند، سید مجید علوی با 23 رای نائب رئیس شورای شدند و همچنین سخنگوی شورا و مابقی اعضا هر کدام رای هایی بالای 23 نفر داشتند.


علوی تصریح کرد: انتخابات برگزار شده کاملا نشان داد که دیگر خبری از تنش های قومی و مسائل این چنینی در بین سایر دوستان وجود ندسید مجید نوری زاده (علوی) ارد و امیدواریم سایر عزیزان بتوانند با نظرات کارشناسی شده در پیشبرد اهداف سایر شوراها در شهرستانهای مختلف کمک کنند تا هر چه سریعتر به استانی در خور شان مردم عزیز خوزستان برسیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار