شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
یدالله شمایلی گفت:
مدیر عامل موسسه جهاد نصر : تاکنون کار بیش از ۱۶۸ هزار هکتار از اراضی به پایان رسیده که بیش از ۶۰ هزار هکتار آن در ۹ماهه اول سال ۹۴ اجرا شده است.
شوشان- یدالله شمایلی مدیرعامل شرکت جهادنصر در دیدار با آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با ارایه گزارش عملکرد و طرح دیدگاه ها و با اشاره به پرداخت ۱۵۰میلیون دلار دیگر از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای ادامه روند اجرای طرح اراضی گفت:  این موسسه در حال حاضر با ۷۰ کارگاه فعال و بیش از ۹ هزار نفر شاغل در آن ها در سطح استان خوزستان مشغول به کار است و ۹۰درصد شاغلان بومی می باشند.

وی افزود: اجرای این طرح میزان تولیدات کشاورزی استان را بیش از نه و نیم میلیون تن در سال افزایش می دهد که در کنار آن نیاز به تأسیس صنایع تبدیلی و همچنین ایجاد یک الگوی کشت برنامه ریزی شده وجود دارد.

مدیرعامل موسسه جهادنصر با اشاره به ظرفیت استان خوزستان برای کشاورزی و آبزی پروری، افزود: باید کشت چغندرقند که نیاز به آب کمتری نسبت به نیشکر دارد، نهادینه شود و همچنین پرورش خاویار و آبزی پروری را در استان خوزستان گسترش دهیم.

آیت الله محسن حیدری در دیدار با مدیرعامل و مسئولان شرکت جهادنصر، در جریان آخرین وضع و روند اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۵ به خوزستان قرار گرفتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار