اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
معاون استاندار عنوان‌کرد:
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این‌که اجرای برجام در وضعیت استان تأثیر خواهد گذاشت، گفت: با اجرای برجام حجم بالایی از فعالیت‌ها در خوزستان آغاز خواهد شد و این یک فرصت است که باید با هوشمندی از آن استفاده کرد.
فرج‌الله خبیر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به اجرای برجام، اظهار کرد: اجرای برجام در مرحله به ویژه در حوزه‌های بین‌المللی و نحوه ارتباطات ما با دنیای خارج تاثیر بسیاری خواهد داشت و بسیاری از محدودیت‌هایی که در ارتباطات بین‌المللی و یا پولی و بانکی داریم با اجرای برجام باید برطرف می‌شود.

وی افزود: با رفع این محدودیت‌ها به طور طبیعی سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر بیشتر وارد کشور شده و سرمایه‌گذاری‌ها انجام می‌شود و در مبادلات بین‌المللی نیز وضعیت مناسب‌تری پیدا خواهیم کرد و می‌توانیم از تمام ابزارهای قانونی، مالی و پولی که در نظام بانکی بین‌الملل تعریف شده به خوبی استفاده کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این‌که با اجرای برجام مبادلات بین‌المللی توسعه پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: تمام این‌ها می‌تواند فرصت‌هایی فراهم کند که اقتصاد کشور تحرک لازم را پیدا کند تا رونق اقتصادی در داخل کشور حاصل شود و جهت‌گیری به سوی صادرات گسترش یابد.

خبیر ادامه داد: با اجرای برجام، واردات کالاهای واسطه‌ای به کشور که دنبال آن‌ها هستیم و کالاهایی که می‌توانند در ارتباط با تامین زیرساخت‌های ما موثر باشند، سهولت پیدا خواهد کرد

وی با اشاره به تاثیر اجرای برجام در خوزستان گفت: اجرای برجام در وضعیت استان خوزستان تاثیرگذار خواهد بود و دلیل مهم آن این است که با اجرای برجام برنامه‌های تولید نفت توسعه می‌یابد و افزایش تولید نفت در خوزستان در مرحله اجرا قرار خواهد گرفت و 200 درصد رشد تولید نفت خواهیم داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: با اجرای برجام حجم بالایی از فعالیت‌ها در خوزستان آغاز خواهد شد و این امر در مبادلات بین‌المللی و تامین ارز اثر خواهد گذاشت. این یک فرصت است که به هوشیاری مسئولان، بازرگانان، تولیدکنندگان و صنعت‌گران استان بازمی‌گردد که از این فرصت به نحو مناست استفاده کنند.

خبیر بیان کرد: خوزستان به دریا دسترسی و در بنادر مهمی دارد؛ بخش مهمی از واردات و صادارت کشور در استان انجام می‌شود و زیرساخت‌های قابل توجهی وجود دارد و از نظر حمل و نقل نیز حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی وجود دارد؛‎ تمام این‌ها فرصت است که می‌توان با هوشمندی از آن بهره‌برداری کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار