شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۲۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
مقتدایی:
مقتدایی :با اقتدار و تمام توان در خدمت نظام هستم و نه شایعه‌سازی مغرضان و نه کسالت و نه هیچ چیز دیگر، من را از خدمت به مردم شریف و بزرگ استان باز نخواهد داشت؛
دکتر عبدالحسن مقتدایی  اظهار کرد: لغو تحریم‌ها می‌تواند موجب دستیابی به رشد اقتصادی، توسعه و اشتغال برای جوانان و بهبود زندگی مردم شود.
 
وی افزود: موفقیت به دست آمده در مذاکرات هسته‌ای سرمایه سیاسی و اجتماعی بزرگی است که محصول افزایش اعتبار داخلی و بین‌المللی است. رفع تحریم‌ها گشایش‌های بزرگی را برای اقتصاد کشور و به ویژه استان خوزستان ایجاد می‌کند و این توافق هسته‌ای نقطه عطفی در تاریخ اقتصادی کشور و استان خواهد بود.
 
مقتدایی با رد شایعه استعفای خود که در فضای مجازی بازتاب داشته است‏‏ و با بیان این‌که حفاظت و رعایت از قانون حفاظت از بیت‌المال است، خاطرنشان‌کرد: با اقتدار و تمام توان در خدمت نظام هستم و نه شایعه‌سازی مغرضان و نه کسالت و نه هیچ چیز دیگر، من را از خدمت به مردم شریف و بزرگ استان باز نخواهد داشت؛ شایعه پراکنی و تخریب مدیران‏، از ترفندهای افراد ناسالم و مغرض و دشمنان نظام است که مطمئنا ره به جایی نخواهند برد.
 
وی گفت: به عنوان کسی که تجربیات متعددی دارم باید بگویم که علی‌رغم بعضی از مسائل پیش‌آمده، با قدرت بیشتری در میدان انتخابات حاضر شده و از رای مردم صیانت و حفاظت کامل خواهیم نمود. روند شروع انتخابات از هم‌اکنون تا روز رای‌گیری باید به گونه‌ای دلگرم‌کننده و طوفنده باشد و مردم را دلسرد نکند تا بتوانیم هم جواب گردن کشان منطقه و هم جواب گردن کشان بین‌المللی را دهیم.

قانون در انتخابات حرف اول را می‌زند و هیچ‌کس حق دخل و تصرف در رای مردم ندارد؛ اگر خطایی از سوی کسی در حوزه‌های مختلف سر بزند یعنی حق مردم پایمال شده است.
 
استاندار خوزستان افزود: ما در استان خوزستان آمادگی کامل داریم تا ان‌شاءلله انتخاباتی پرشور داشته باشیم که پشتوانه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی از خون شهدا باشد.

منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
comment
0
1
comment آفرین بر تو ای مرد بزرگ دوست داشتنی
comment
amordad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
comment
0
1
comment آقای مقتدایی بهرین و دلسوزترین استاندار خوزستان هستند . امیدوارم سالهای متمادی سکاندار خوزستان باشند .
comment
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
comment
0
3
comment با سلام.
به كوري چشم حسودان و ناتوانان، آقاي مقتدايي هست و با دلسوزي فراوان و قدرت هر چه تمامتر براي خوزستان هميشه سرافراز تلاش ميكند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار