شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بیشترین آمار حوادث يكشنبه اهواز
مقصود حق‎شناس در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اعلام این خبر اظهار کرد: در طول شبانه‌روز گذشته حوادث متعددی به ستاد فرماندهی 125 گزارش شد که حوادث مربوط به آسانسور بیشترین آمار امداد و نجات را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: این حوادث به ترتیب در مناطق زیتون کارمندی، کیانپارس، گلستان، پردیس و کوی ملت گزارش شد که طی این حوادث، آتش‌نشانان با تمام امکانات و تجهیزات لازم از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های آتش‎نشانی به طور میانگین در مدت 4 دقیقه خود را به محل حوادث رساندند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: حادثه آسانسور مربوط به منطقه زیتون بود و در ساعت 14:52 دقیقه گزارش شد که آتش‎نشانان پس از 3 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و پس از ایمن‎سازی محل و با استفاده از تجهیزات تخصصی، 4 نفر را که در آسانسور محبوس شده بودند را نجات دادند.

وی افزود: در این حادثه خانم بارداری در آسانسور بود که با تماس به موقع شهروندان با سامانه 125 و واکنش سریع آتش‎نشانان، این خانم و سایر افراد محبوس‎شده در کوتاه‎ترین زمان ممکن خارج گردیدند و خوشبختانه خانم باردار نیز اکنون در سلامت کامل به سر میبرد.

حق‎شناس اضافه کرد: در حوادث مشابه دیگر، آتش‎نشانان با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از تجهیزات تخصصی خود، 9 شخص محبوس شده را نجات دادند که مجموعاً در این روز آمار این افراد به 13 نفر رسید که در این اتفاقات هیچ‎کس آسیب ندیده است.

وی عنوان کرد: لازم است در بدو ورود به آسانسور به ظرفیت نفرات یا وزن مشخص شده توجه خاص شود؛ ضمن این‎که به کودکان خود بیاموزیم آسانسور محل بازی نیست و بی احتیاطی در استفاده از آسانسور میتواند حوادث ناگواری به همراه داشته باشد.
برچسب ها: محبوس ، شدن ، در ، آسانسور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار