شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
امام جمعه ی موقت اهواز :
در حال حاضر نمی توان ترکیب مجلس دهم را پیش بینی کرد ولی امیدواریم افرادی که مقبولیت دارند به مجلس راه پیدا کنند.
امام جمعه ی موقت اهواز گفت: اظهار داشت: در حال حاضر نمی توان ترکیب مجلس دهم را پیش بینی کرد ولی امیدواریم افرادی که مقبولیت دارند به مجلس راه پیدا کنند.
 
آیت الله محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار پانا، در خصوص رد صلاحیت های کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، گفت :شورای نگهبان از جایگاه قانونی برخوردار است و کسانی که صلاحیتشان محرز شده است برای آنها اعلام صلاحیت می کند ، کسانی که مدارکی در جهت مردود بودن دارند رد می شوند، و کسانی هم که مشکوک هستند نیز عدم احراز صلاحیت آنها اعلام می شود.

 امام جمعه ی موقت اهواز گفت: کسانی که عدم احراز صلاحیت شده اند از نظر قانونی می توانند اعتراض کنند تا مدارک آنها مورد بررسی مجدد قرار بگیرد و امیدواریم کسانی که واقعا صلاحیت دارند تایید شوند تا تنور انتخابات پر شور تر باشد .

عضو مجلس خبرگان رهبری فضای سیاسی کشور را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: فضای سیاسی کشور به لطف خداوند بسیار عالی است و مردم و مسئولین با بینش و بصیرتی خوب آمادگی کامل دارند تا حماسه ی بزرگ انتخابات هفتم اسفند را رقم بزنند .

وی در عین حال ترکیب مجلس دهم شورای اسلامی را غیر قابل پیش بینی دانست و اظهار داشت: در حال حاضر نمی توان ترکیب مجلس دهم را پیش بینی کرد ولی امیدواریم افرادی که برای مردم کار کرده اند و از مقبولیت برخوردار هستند باز هم به مجلس راه پیدا کنند و یا چهره های جدیدی که کارآمد هستند وارد مجلس شوند .

آیت الله حیدری همچنین شرکت در انتخابات را برای رای اولی ها یک پدیده ی نو دانست و گفت : کسانی که برای اولین بار رای می دهند با یک تجربه ی جدید در زندگی روبه رو هستند که باید قدر آن را بدانند و از این فرصت به صورت منطقی و علمی استفاده کنند .

وی اضافه کرد: رای اولی ها با تحقیق و بررسی گام بردارند و رای خود را آگاهانه به صندوق بریزند و در جهت آگاهی بخشی به آنان نیز آموزش و پرورش مسئولیت دارد تا آموزش ها و تذکرات لازم را به دانش آموزان بدهد و بصیرت افزایی در آنها را تقویت کند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار