اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
معاون سابق استانداری خوزستان عنوان کرد:
عماد با بیان این که معضل کنونی کشور مشکل بیکاری است بیان کرد: باید نخست از نماینده حل این معضل را بخواهید زیرا اگر بیکاری حل شد، مشکلات فرهنگی و امنیتی کشور و باقی مشکلات در فضای راحتِ در حال رشد حل خواهند شد. اگر مجلس به سمت اشتغال برود، رونق اقتصادی شکل می گیرد و این یعنی رشد؛ و رشد یعنی خروج از رکود و انجام به موقع پروژه های عمرانی که به معنای رفع بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی کشور خواهد بود.

شوشان- معاون سابق استاندار خوزستان در نشست دوستانه با عده ای از دانشجویان و نخبگان استان که در محل ستاد وی تشکیل شد با تشویق و ترغیب جوانان به شرکت در انتخابات اظهار کرد: شاید در این سال ها بسیاری سرخورده شده یا به نوع انتخاب معترض یا بی اعتقاد باشند و احساس کنند نباید شرکت کند اما باید پذیرفت که در فضای کنونی لطمات شرکت نکردن بیش از شرکت کردن ناخواسته است.

وی افزود: اگر در انتخابات شرکت نکردیم، نه تنها هیچ نفعی به حال و آینده نخواهد داشت، بلکه در تصمیمات گرفته شده نیز نمی توانیم نقش و نقدی داشته باشیم زیرا نخواسته ایم شرکت داده شویم لذا برای تاثیری هر چند کوچک، باید وارد شویم و اثرگذار باشیم.

عماد با تبریک و گرامیداشت 38 مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به سخن امام علی درخصوص حکمت و حکومت اظهار کرد: امام علی در نهج البلاغه پیرامون حکمت و حکومت می گوید انقلاب، نخست ایجابی است، دوم ابقایی و سوم اصلاحی. در مورد انقلاب اسلامی ما نیز در وهله ی اول مردم احساس ظلم، تبعیض، نابرابری نسبت به حکومت پهلوی داشتند، لذا همه به پا خواستند و پشت سر امام قرار گرفتند و ایشان نیز با دور اندیشی، انقلاب را مدیریت و مردم را راهنمایی کرد و انقلاب اسلامی به ثمر رسید.

او ادامه داد: هر انقلابی ایامی را پشت سر می گذارد و تحولاتی را در فرهنگ، سیاست، اقتصاد و دیگر زمینه ها در کشور موجب می شود. پس مرحله ی بعد تثبیت یا ابقای انقلاب بود که البته برای ما "زمان" بر بود؛ جنگ و ناآرامی ها تثبیت انقلاب را با کندی مواجه کرد.

وی گفت: مرحله ی سوم اصلاح است. ما نیاز به اصلاح امور در انقلاب داشتیم و طبعا پس از تثبیت، تفکرهای مختلف شکل می گیرد. در همین مرحله است که قدرت برای افراد زیبنده تر و جذاب تر می شود و به تبع، دست برداشتن از قدرت کار سختی خواهد بود.

معاون سابق استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: در زمان جنگ، افراد برای پاکسازی مین از هم سبقت می گرفتند اما امروز خیلی متفاوت شده و افراد برای گرفتن مسئولیت ها پیش قدم می شوند.

وی تصریح کرد: انسان ها تغییر نکرده اند بلکه این ارزش ها هستند که تغییر کرده اند و این جابجایی ارزش ها باعث شده که نتوانیم دیگران را تحمل کنیم و بخواهیم رقیب را از صحنه بیرون کنیم، حقوق اش را نادیده بگیریم و ارزش افراد را زیر سوال ببریم.

عماد تغییر دید را لازمه ی انقلاب دانست و عنوان کرد: باید خودمان را ارزیابی کنیم و نگاه مان را تازه کنیم و وضعیت خودمان و حضور افراد را در امور لحاظ کنیم.

وی بر اصلاح در همه ی زمینه ها در نظام تاکید کرد و گفت: هر جا به اصلاح روش ها توجه نکردیم یا لطمه خوردیم یا صورت مسئله را پاک کردیم لذا واجب است که در همه ی زمینه ها به اصلاح امور توجه ویژه داشته باشم.

معاون سابق استاندار با بیان این که معضل کنونی کشور مشکل بیکاری است بیان کرد: باید نخست از نماینده حل این معضل را بخواهید زیرا اگر بیکاری حل شد، مشکلات فرهنگی و امنیتی کشور و باقی مشکلات در فضای راحتِ در حال رشد حل خواهند شد. اگر مجلس به سمت اشتغال برود، رونق اقتصادی شکل می گیرد و این یعنی رشد؛ و رشد یعنی خروج از رکود و انجام به موقع پروژه های عمرانی که به معنای رفع بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: در فضای بسته رشد اتفاق نمی افتد. باید فضای رشد اقتصادی، فرهنگی و فضای کسب علم و دانش مهیا شود و فراموش نکنیم که جمع شده ایم تا مجلسی را تعریف کنیم و نمایندگانی را انتخاب کنیم که با این ایده وارد مجلس شوند که اولویت های جامعه را شناسایی کند و بر اساس آن قوانین را تصویب کند.

عماد جوانان را به تفحص و پژوهش در سوابق هر کاندید دعوت کرد و عنوان کرد: در احوال کاندیدها دقت کنید و با شناخت بهترین ها را راهی مجلس کنید. افراد معتدلی که مانع حرکات تندروانه شوند و عقلایی فکر کنند و تصمیم بگیرند و ارتباط شان با مردم مداوم باشد تا بتوانیم در کنار یکدیگر و با استفاده از فکرِ هم مجلسی حائز شرایط عالی تر نسبت به گذشته داشته باشیم. و کسانی را برگزینیم که صلاحیت وکالت مردم را داشته باشند و امانت دار این بار سنگین مردم بر دوش شان باشند.

وی بر شایسته سالاری در انتخاب افراد در مشاغل و مناصب در کشور تاکید کرد و گفت: در اداره ی کشور نباید به حق شایستگان بی توجهی شود و با ارتباطات بد، منصب ها بد توزیع شود. باید فضایی ایجاد شود که پس از تحصیلات تکمیلی دغدغه ی کار وجود نداشته باشد و افراد شایسته باید بتوانند منصب های خوب داشته باشند. باید شاخص ها مد نظر قرار داده شوند تا افراد صاحب صلاحیت انتخاب شوند.

معاون سابق استانداری خوزستان اذعان داشت: مجلس و نمایندگان مجلس باید از خودشان شروع کنند، باید فضایی بدون تبعیض و نگاه غیر ایجاد شود تا با رقابت سالم کسب مسئولیت برای خدمت بر مردم میسر شود و همه به یک میزان امکان دسترسی به مسئولیت ها را داشته باشند.

وی قومیت را گلستان رنگارنگ زیبایی های خوزستان خواند و تاکید کرد: باید به اقوام بها بدهیم و شرایط را برای همه ی صاحب منصبانی که شایستگی دارند مهیا کنیم و در جامعه افراد صاحب نظر در امور مدیریتی و صاحب صلاحیت که رشد کرده باشند و خطای کمتر و کارایی بیشتر دارند و دارای تفکر و تخصص باشند منصب ها را اشغال کنند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
lمعطوقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
comment
0
0
comment ترا به خدا قسمت می دهم این همه سابقه اجرایی داشته ای آیا توانستی کمی از مشکلات استان خوزستان را کم کنی که حالا با این همه سن وسال در مجلسی هزار رنگ که نمایندگان خوزستان کمترین تٔاثیر را در مصوبات آن دارند بتوانی چنین لیست بلندی از کارها پیگیری کنی ما به خدا جزو جناحی نیستیم ولی شما را خوب می شناسیم که مثل بقیه با قول و وعده آمده ای؟ اگر شوشان منتشر کند ممنونم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار