اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۲

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: به منظور حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی، واحد های برتر صنعتی ومعدنی استان امسال در دهم تیرماه 'روز صنعت و معدن' معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.

امیر حسین نظری از تشكیل ستاد استانی برگزاری همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن در خوزستان خبرداد و گفت: با توجه به اینكه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال حمایت از تولید ملی ، كار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است، باید روز صنعت و معدن با شكوه تر از سال های قبل برگزار شود.

وی افزود: ستاد استانی گرامیداشت روز صنعت و معدن با همفكری مسوولان و صاحب نظران صنعتی و معدنی و دست اندر كاران برگزاری همایش فوق، واحدهای نمونه صنعتی و معدنی و پیشكسوتان نمونه استان را انتخاب و در روز همایش صنعت و معدن، با حضور مسوولان و مقامات استانی و ملی از آنها تجلیل خواهد شد .

نظری برگزاری برنامه های روز صنعت و معدن را مهم دانست و اظهار داشت: با توجه به نقش انكارناپذیر تولیدات صنعتی و معدنی در چرخه اقتصاد استان، گردهمایی صنعتگران و معدن كاران با مسوولان این بخش در این روز، فرصت مناسبی جهت ارائه راهكارها و اهداف كوتاه مدت و بلند مدت در این حوزه خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان كرد: روز دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است و اختصاص این روز فرصت مناسبی است كه به مهم ترین موتور محركه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود .

نظری همچنین این بخش را به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و در آمد سرانه حایز اهمیت دانست .

نظری از افتتاح بیش از 5 طرح صنعتی توسط بخش خصوصی در 10 تیر ماه و به مناسبت روز صنعت و معدن خبر داد و گفت : این طرح ها شامل ساخت محصولات شیشه ای ، لوله پلی اتیلین ، پی وی سی در و پنجره ، بسته بندی و درجه بندی خرما ، محصولات غذایی و آشامیدنی و انواع شیشه دو جداره می شود .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار