شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
جلسه شوراي اصلاح طلبان خرمشهر با حضور اقاي دكتر كيانوش راد و اقايان عبدالله سلامي ، حاج ابراهيم عامري ، قاسم عموري تشكيل گرديد.

 در اين نشست كه به منظور فعال شدن فعاليت هاي انتخاباتي تشكيل شده بود ، دكتر محمد كيانوش راد ريس شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان خوزستان  با تبريك سالگرد انقلاب اسلامي گفت :
 
يكي از علل اصلي بوجود آمدن انقلاب اسلامي ايران ، ظهور انسداد سياسي در كشور بود. انسداد سياسي به ناكارآمدي نظام سياسي ، و ناكارآمدي سيستم  به ناچار به ايجاد تغييرات ساختاري در نظام سياسي منجر مي شود. 

وي شرط توسعه اقتصادي را تكيه به نيروي انساني توسعه يافته دانست و گفت: متاسفانه برخي فكر مي كنند سياسي شدن نيروهاي اجتماعي و فعاليت حزبي و گروهي در استان به ضرر توسعه و پيشرفت استان است . در حاليكه اين تفكر غلطي است مه تا بحال توسط برخي از مسولان خوزستاني مرتبا پي گيري شده است و آسيب زيادي هم به استان رسانده است. 

وي با اشاره به اينكه نوع نگاه ما به اختلافات مي تواند باعث توقف و در جا زدن و يا رشد و پيشرفت باشد گفت :  در فرهنگ شرقي و خصوصا فرهنگ چپ ، نتيجه اختلاف ، درگيري و ستيزو قهر و آشتي ناپذيري  است  ، در حاليكه در غرب ، همين اختلافات باعث رشد و سازندگي و پيشرفت است.

 وجود اختلاف در بين افراد و گروه ها ، زمينه مساعدي براي نقد و رشد وتعالي است . 

عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت ايران در ادامه گفت : براي تحليل و تصميم گيري در شرايط سخت ، نياز به تلاش و بحث زيادي ميان نيروهاي اصلاح طلب است. 

در كنش سياسي ، ما هميشه در حال انتخاب ميان خوب و خوب تر و بد و بدتر هستيم . تشخيص ميان انتخاب خوب و بد ، چندان عملي دشوار نيست. مهم درستي اتخاذ تصميم  در شرايط خاص ، مثل امروز است. 

وي با اشاره به سابقه بسياري از افراد داوطلب نمايندگي مجلس كه رد صلاحيت شده اند گفت : 
بهر حال با اقدامات شوراي نگهبان ، وضع ما فعلا اينچنين رقم خورده است.

اين انقلاب و نظام به مردم تعلق دارد و بسياري از چهره هايي كه امروز رد شده اند ، سوابق مثبت زيادي در دفاع از اسلام و انقلاب ودفاع مقدس داشته اند . اين رد صلاحيت ها روزي برخواهد افتاد. 

در اين جلسه رحيم طبيشي از پيشكسوتان اصلاح طلب خرمشهر ، ضمن خوشامد  به ارايه گزارشي از وضعيت مجمع اصلاح طلبان خرمشهر پرداخت و سپس به بيان تحليلي از وضعيت كانديداهاي خرمشهر پرداخت.  
اين جلسه  با پرسش و پاسخ از دكتر محمد كيانوش راد نماينده اصلاح طلب مجلس ششم ، در مورد نحوه ورود اصلاح طلبان در انتخابات خاتمه يافت.

لازم به ذکر است که حضور دکتر محمد کیانوش راد در  منطقه ابتدا با در خواست و دعوت رحیم طبیشی از فعالان اصلاح طلب خرمشهر صورت گرفت .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار