اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:
منوچهر رحمانی تصریح کرد: با احداث این جاده 40 درصد مسیر اهواز به شیرین شهر کاهش یافته و با بهره برداری از آن، ارزش افزوده ایجاد می شود.

شوشان- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه ساخت جاده جدید شیرین شهر به اهواز، 40 درصد مسافت این دو شهر را کاهش می دهد، افزود: این جاده به پیشرفت فیزیکی حدود 100 درصدی رسید.

منوچهر رحمانی گفت: جاده فعلی مسیر اهواز به شیرین شهر هم اکنون 37 کیلومتر بوده و تردد ساکنان این شهر را به اهواز با مشکلاتی همراه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی های و کار کارشناسی، مسیر دسترسی جدیدی برای این شهر طراحی شد که در طرح جدید، حدود 25 کیلومتر از این مسیر کاهش می یابد.

رحمانی ادامه داد: جاده جدید این مسیر با اعتباری معادل 230میلیارد ریال در دست تکمیل است و با نصب علائم ایمنی تا یک ماه آینده بهره برداری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: با احداث این جاده 40 درصد مسیر اهواز به شیرین شهر کاهش یافته و با بهره برداری از آن، ارزش افزوده ایجاد می شود.

شیرین شهر از شهرهای اقماری و جدید در محدود شهرستان کارون در استان خوزستان است که در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اهواز قرار دارد. ساخت این شهر از سال ۱۳۸۳ آغاز شده و تا سال ۱۳۸۶، ۱۰۰ هکتار اراضی مسکونی دراین شهر آماده تحویل شد.
منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار