اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
دکتر کامبیر معصومی: به دنبال کسب این امتیاز و احساس مسئولیت مضاعف در قبال ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه کنندگان، در جهت بهبود خدمات سلامت و حفظ ایمنی بیمار، افزایش رضایت مندی بیماران و کارکنان، تلاش ها در مجموعه با تمام توان ادامه خواهد یافت
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از کسب امتیاز درجه یک اعتباربخشی توسط این مرکز خبر داد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، دکتر کامبیز معصومی در این رابطه اظهارکرد: آخرین رتبه بندی و نمرات اعتباربخشی بیمارستان به طور رسمی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد و بر اساس استانداردهای تعریف شده و ارتقای کمی و کیفی خدمات سلامت و رعایت استانداردهای اعتباربخشی، بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز موفق به کسب امتیاز درجه یک شد.

وی افزود: بی شک تلاش ها و پیگیری های مستمر تیم های حاکمیتی، مدیریت اجرایی، تیم بهبود کیفیت و کلیه مسئولان واحدهای و بخش های بالینی و غیربالینی مرکز زیر نظر تیم هماهنگ کننده متعهد و دلسوز در سطح دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در کسب این رتبه بسیار تاثیرگذار بوده است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: به دنبال کسب این امتیاز و احساس مسئولیت مضاعف در قبال ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه کنندگان، در جهت ارتقای روز افزون استانداردسازی در بهبود خدمات سلامت و حفظ ایمنی بیمار، افزایش رضایت مندی بیماران و کارکنان تلاش ها در مجموعه با تمام توان ادامه خواهد یافت.

معصومی عنوان کرد: در این میان 14 واحد از واحدهای بالینی و غیربالینی این مرکز که در زمینه ارتقای کیفی خدمات و رعایت استانداردها و ایمنی نسبت به مرحله قبلی به طور چشمگیری پیشرفت داشته اند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است؛ اعتباربخشی به معنای کنترل کیفی و بررسی استانداردهای ایمنی یک بیمارستان است که توسط ارزیابان به طور نمونه معاونت درمان دانشگاه و وزارت بهداشت انجام می شود. در صورتی که بیمارستانی موفق به کسب درجه بالای اعتباربخشی شود، از نظر بیماران به عنوان مرکز مطمئنی برای مراجعه جهت انجام خدمات درمانی بوده و از سوی دیگر در تعیین شرایط عقد قرارداد با بیمه های درمانی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار