شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
قابل ذكر است كه تبديل شدن ابوالفارس، رودزرد و سلطان آباد به بخش ، پس از سالها عدم رسيدگي در سال ٩١، توسط دكتر بهمئي محقق شد كه در حال حاضر موضوع شهر شدن اين بخشها در وزارت كشور نيز در حال پيگيري است. اين موضوع يكي از اقدامات شاخص دكتر بهمئي در حوزه تقسيمات كشوري بوده است.



دوشنبه دكتر شمس الله بهمئي كانديداي دوره ی دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه ی  انتخاببه رامهرمز و رامشير، در پنجمين روز از مبارزات انتخاباتي خود در برنامه هاي جداگانه ای در بخشهاي مهم رامهرمز ،ابوالفارس و رودزرد و دشت دنا  به سخنراني پرداخت  که سخنانش با استقبال روبرو شد.

 وي در روزهاي اخير با دفاع از عملكرد خود در دوره ی نهم  علي رغم  مشكلات كشور ، توانسته است  حمايت مردم حوزه انتخابيه خود را بيش از پيش كسب کند. 

قابل ذكر است كه تبديل شدن ابوالفارس، رودزرد و سلطان آباد به بخش ، پس از سالها عدم رسيدگي در سال ٩١، توسط دكتر بهمئي محقق شد كه در حال حاضر موضوع شهر شدن اين بخشها در وزارت كشور نيز در حال پيگيري است.  اين موضوع يكي از اقدامات شاخص دكتر بهمئي در حوزه تقسيمات كشوري بوده است. 

کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان خوزستان در عین حال  توجه خاصي به توسعه ی روستاها و بخش هاي حوزه انتخابيه ی خود داشته  است ، به نحوي كه اقدامات شاخصي در خصوص پروژه هايي نظير گازرساني، آب رساني، تامين برق و روشنايي، برطرف کردن مشكلات قديمي كشاورزان، ترميم و توسعه جاده هاي مواصلاتي و بخش بهداشت و درمان به عمل آورده است.

همچنين شنيده ها حاكي از آن است كه هر روز طيف بيشتري از شخصيت هاي سرشناس كشوري ، استاني و محلي حمايت خود را از دكتر بهمئي اعلام مي دارند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
comment
0
0
comment با سلام این تقسیمات کشوری در همه شهرستانهای استان و کشور اتفاق افتاده. مثلا شهر گوریه در شوشتر و اسماعیلیه در اهواز و صفی آباد در دزفول و تمام شهرکها در استان و کشور به شهر تبدیل شدن و باعث تعجبه !!! این حرفها.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار