شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
در گفتگو با نخبگان خوزستانی :
مدیرمسئول هفته نامه آستانه پارس و عضو خانواده شهدا گفت: آیت الله موسوی جزایری در 4 دهه اخیر ذر استان خوزستان توانسته است در حوزه های مختلف در استان تحول ایجاد کند. ایشان برای تمامی اقوام استان خوزستان نقش واحدی برخوددار است.
گروهی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان خوزستان با حضور در ستاد آیت الله موسوی جزایری آمده بودند ضمن اعلام بیعت دوباره با نماینده ولی فقیه در استان بر حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای در روز هفتم اسفندماه سال جاری تاکید کنند.

همزمان با چهارمین شب از شروع آغاز فعالیت ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله موسوی جزایزی نماینده  ولی فقیه در استان خوزستان میزبان کاندیداهای پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی از طیف ها و گرایشات سیاسی مختلف ، نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی ،شیوخ و برزگان طوایف لر، بهئمی، عرب و بختیاری و اقشار مختلف مردم بود.

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با حضور در ستاد مرکزی آیت الله موسوی جزایری کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس خبرگان رهبری وظیفه نظارت بر استمرار صفات رهبری را دارد و از جایگاه والایی در میان سایر مجالس در کشور برخوددار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری فرصت خوبی است تا مردم از میان کاندیداهای موجود کاندیداهای اصلح را انتخاب کنند. در این میان شخصیت آیت الله موسوی جزایری دارای منزلت و جایگاه خاصی در بین مردم ولایتمدار خوزستان است. سادات جزایری در استان خوزستان و کشور دارای ارج و قرب خاصی هستند و یدطولایی در تبیین و ترویج مذهب شیعی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سپهر ادامه داد: راه اندازی شبکه ماهواره ای الاهواز در راستای مبارزه با شبهه افکنی و دروغ پراکنی وهابیون از ابتکارات آیت الله موسوی جزایری بوده است. وجود آیت الله موسوی جزایری برای مردم استان خوزستان مایه برکات و خیرات بوده است.

امیر جاسمی زرگانی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
نیز در سخنانی کوتاهی با تجلیل از مقام علمی و فقهی آیت الله موسوی جزایری گفت: آیت الله موسوی جزایری شخصیتی فراجناحی و فراقومی است و تاکنون نقش بی بدیلی در حفظ توازن قومی در استان ایفا کرده است. رای به آیت الله موسوی جزایری رای به انقلاب اسلامی است.

عوفی سواعدی از معتمدین و منتخبین عشیره ساعدی در اهواز نیز گفت: آیت الله موسوی جزایری شخصیتی بسیار شایسته و اصلح در خوزستان است. ایشان با نیت خالصانه و صادقانه خود باعث وحدت و همدلی میان اقوام خوزستانی شده است. آیت الله موسوی جزایری از یاوران امام و رهبری بوده و هستند و حضور ایشان در مجلس خبرگان رهبری می تواند راهگشا و تعیین کننده باشد. عشیره سواعدی با رای بالا به ایشان در مجلس خبرگان رهبری موجبات تقویت نظام ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی را فراهم می کند.

علی محمد رحمانی رییس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان خوزستان نیز گفت:شخصیت آیت الله موسوی جزایری شخصیتی جامع الاطراف و متقی است. رای بالا مردم استان خوزستان به ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای به تقویت انقلاب اسلامی و ارزشهای حاکم بر آن است. آیت الله موسوی جزایری حلقه وصل اقوام مختلف استان خوزستان است. دفاع از منافع استان در چارچوب قانون و شرع همواره مورد تاکید و در دستور کار ایشان قرار گرفته است.

محمدرضا ایزدی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان نیزگفت: بر اساس قانون اساسی مجلس خبرگان رهبری یک ظیقه اصلی دارد تا بتواند رهبر جامعه اسلامی را انتخاب کند. این وظیفه و رسالت مهم بر اساس اصل ولایت فقیه بر عهده شورای نگهبان نهاده شده است.در بسیاری از کشورهای اسلامی که فاقد رهبری هستند مشکلات زیادی دامنگیرشان شده است. اما در جامعه اسلامی رهبری انقلاب و ولی فقیه راهگشا است و با وجود آن بن بستی وجود ندارد.

مدیرمسئول هفته نامه آستانه پارس و عضو خانواده شهدا گفت: آیت الله موسوی جزایری در 4 دهه اخیر ذر استان خوزستان توانسته است در حوزه های مختلف در استان تحول ایجاد کند. ایشان برای تمامی اقوام استان خوزستان نقش واحدی برخوددار است.

نماینده جامعه ایزدخواستی های استان خوزستان با اعلام حمایت از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به اینکه ایشان موسس حوزه علمیه ر استان خوزستان است و تاسیس دانشگاه امیرالمونین و شبکه الاهواز از افتخارات ایشان است جامعه ایزدخواستی های استان خوزستان از کاندیداتوری ایشان در مجلس خبرگان رهبری حمایت قاطع می کند.

مهدی ساعدی معاون امور شعب اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: آیت الله موسوی جزایری نقش عمده ای در زمینه اتحاد میان اقوام در استان خوزستان داشته است. تاسیس حوزه های علمیه ، شبکه ماهواره ای الاهواز از شخصیت آیت الله موسوی جزایری یک عالم دینی و مجتهدی نستوه در افکار عمومی جهان اسلام تداعی کرده است. پیش بینی می کنم مردم قدرشناس استان خوزستان با رای قاطع و بالا به آیت الله موسوی جزایری بار دیگر استمرار بخش حضور فعال ایشان در مجلس خبرگان رهبری باشند.

سید عقیل موسوی معاون ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان و کارشناس منطقه آزاد اروند  نیز با حضور در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری گفت: در شرایط کنونی ایجاب می کند با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری زمینه اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی در جامعه بین الملل را فراهم کنیم.در استان خوزستان با توجه به موقعیت استراتژیک و شرایط خاص آن این حضور حماسی معنا و مفهوم دیگری پیدا می کند. در این میان رای بالا به آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز نیز از اهمیت بالایی برخوددار است و به نوعی قدردانی از زحمات  37 ساله ایشان در طول پیروزی انقلاب اسلامی است.

علیرضا ناصری گندایی از فعالان اجتماعی استان خوزستان گفت: آیت الله موسوی جزایری با توجه به شان و منزلتی که به عنوان یک مجتهددلسوز و مجاهد نستوه در استان خوزستان دارند و نقش بی بدیل که در آرامش بخشی به جامعه استانی ایفا کرده اند می بایست در اولویت اول مردم ولایتمدار استان خوزستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری باشند.

وی  بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری همواره قومیت های مختلف در استان خوزستان را مورد تکریم و احترام قرار داده است. بی شک مردم شریف استان خوزستان با توجه به سوابق ارزنده ایشان و خدمات بی شائبه به مردم و دفاع همه جانبه از منافع استان خوزستان رای اول را به ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری خواهند داد.

ناصری گندایی  ادامه داد: مردم استان خوزستان همواره نشان دادند که با درک موقعیت و شرایط سیاسی اخیر حضور حماسی و تاریخی در انتخابات مختلف در کشور خواهند داشت و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج حیدر حجتی نیا  استاد دانشگاه و حوزه نیز گفت: مجلس خبرگان رهبری وظیفه اصلی نظارت بر استمرار صفات رهبری است. مردم باید با یک بینش عمیق و با آگاهی کامل در انتخابات خبرگان شرکت کنند. حضور گستره مردم در این انتخابات تثبیت و بالندگی و شکوفایی آن موثر است و باعث دلسردی دشمنان خواهند شد.

حجتی نیا افزود: آیت الله موسوی جزایری ستون نیروی های انقلاب در قبل از انقلاب بودند. در دوران دفاع مقدس نقش محوری و اساسی و کیفی داشتند و در ایجاد انگیزه نیروهای مردمی و بسیحی نقش بی بدیلی داشتند. تقویت ایشان تقویت نظام و روحانیت اصیل است.

وی افزود: قبل از انقلاب مسجد وبیت ایشان  مامن وملجا مبارزین استان بود وبعد از انقلاب هم شما به عنوان نماینده حضرت امام(ره)ومقام معظم رهبری خدمات ارزشمندی را به مردم غیور خوزستان نمودید.حضور گرم شان  درکناررزمندگان اسلام دردوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.وازابتدای انقلاب تاکنون اقوام خوزستان را با تدبیر شایسته زیر پرچم اسلام وروحانیت جمع کردید وبه شایستگی سکان هدایت خوزستان سرافراز رادر دست گرفتید.

دکتر پروین کاوه رییس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: حضور  حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای نظام تعیین کننده است. شخصیت آیت الله موسوی جزایری نقطه توازن اقوام مختلف استان خوزستان است. وجود پربرکت ایشان مایه برکات و نعمات فراوان است.آیت الله موسوی جزایری همواره یار و یاور امام راحل و رهبری انقلاب بودند.

دکتر آذرپناهی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کارون
نیز گفت: مجلس خبرگان رهبری از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نقش کلیدی در نظام دارد. تصمیم گیری آنان در شرایطی که تمام نگاه های جهانی به انتخاب سرنوشت ساز آنان است از اهمیت ویژه ای برخوددار است. در این میان شخصیت آیت الله موسوی جزایری شخصیتی فراقومی و فراجناحی است. ایشان با استفاده از تمام ظرفیت های قومی و بومی سعی در تسریع در توسعه استان خوزستان دارد.

دکتر بیت مشعل کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجلس خبرگان رهبری متشکل از خبره های اهل دین است که بر امورات و صفات رهبری نظارت دارند. مهمترین وظیفه مجلس خبرگان رهبری این است که انتظار دشمنان انقلاب را در شرایط مقتضی به یاس و ناامیدی تبدیل کند و امید مسلمین جهان را برآورده کند. آیت الله موسوی جزایری را می توان در سه فصل تعریف کرد. حضور ایشان در دوران دفاع مقدس قوت قلب رزمندگان اسلام بود. ایشان در فضای فتنه 88 مردم را به پیروی از ولایت و رهبری دعوت کردند و همچنین در ایجاد وحدت و همدلی میان اقوام مختلف استان نقش محوری داشتند.تربیت طلاب حوزه های علمیه و دانشگاه امیرالمومنین را نیز به مجموعه افتخارات ایشان اضافه کنید.

شیخ کاظم صخراوی از شیوخ طایفه صخراوی نیز گفت: آیت الله موسوی جزایری نگاه فراجناحی به مسائل استان دارند. ایشان به اقوام عرب خدمات ویژه ای داشتند. ایشان با کلام مستمر خود باعث آبادانی و هرچه بیشتر مناطق عرب شدند. وی با تقدیر از ابتکار آیت الله موسوی جزایری در راه اندازی شبکه ماهواره ای قناه الاهواز جهت تبین و ترویج مذهب شیعه و پاسخ به شبهات وارده از سوی وهابیت گفت: تربیت و پرورش طلاب حوزه علمیه و اعزام انان به اقصی نقاط استان جهت تبلیع و نشر مفاهیم مذهب شیعی از اقدامات ماندگار آیت الله موسوی جزایری است. راه اندازی شبکه الاهواز در تاریخ خوزستان بی سابقه بوده است. راه اندازی این شبکه بازتاب های بسیاری مثبتی در میان شیعیان جهان داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرامپور مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان نیز گفت: اهمیت مجلس خبرگان رهبری در آن است که امام خمینی فرمودند که اگر پیرو ولایت فقیه باشید آسیبی به انقلاب وارد نمی شود. طبیعتا مجلس خبرگان رهبری تداوم دهنده و استمرار ولایت فقیه است. حفظ انقلاب اسلامی به حفظ نظام و حفظ ولایت بستگی دارد و حفظ ولایت به مجلس خبرگان رهبری است. مجلس خبرگان رهبری به نمایندگانی اسلام شناس ، باتقوا و مطیع خداوند و پیامبر نیاز دارد. بنابراین وظیفه مردم این است که افراد شایسته ای که لیاقت و شان این مسئولیت را دارند انتخاب کنند.

بهرام پور بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری از شخصیت هایی هستند که قبل از انقلاب اسلامی برای مردم شناخته شده هستند و در طول انقلاب اسلامی یکی از کسانی هستند که مورد اعتماد امام و رهبری هستند. در قبل از انقلاب اسلامی بیت ایشان ملجاء و پناه مبارزان بوده است. بعد از انقلاب در جبهه های نبرد با دشمن بعثی با تمام قوا مبتوارزه کردند. وجود ایشان تا به امروز به عنوان نماینده امام و رهبری و امین آنها و مراجع اسلام هستند. ایشان توانستند خدمات ارزنده ای به مردم و حوزه ارائه دهند. با وجود ایشان خوزستان از بسیاری از تلاطم های به ساحل نجات رسانده است.

مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان بیان داشت: وجود آیت الله موسوی جزایری نه فقط برای مردم خوزستان لنگر ثبات و آرامش است بلکه برای همه انقلابیون در ایران ، عراق ، لبنان و سوریه و سایر بلاد اسلامی عرب و مسلمان شناخته شده و مورد اعتماد و تکیه گاه هستند.امروز همانگونه که مردم استان خوزستان برای ایشان احترام قائل هستند مردم بسیاری از کشورهای اسلامی ایشان را به عنوان یکی از  نزدیکترین افراد به امام و رهبری می شناسند و خواهان حمایت ایشان از جریان ولایت و انقلاب در کشورهای خودشان هستند. امیدوارم وجود بابرکت ایشان همواره سلامت و خداوند توفیق خدمتگزاری ایشان را روزافزون نماید. 

حاج احمد طرفی از ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و مسئول مجمع ذاکرین اهل بیت اهواز
نیز می گوید: وجود مبارک آیت الله موسوی جزایری از مفاخر و علمای ولایی و مکتبی می باشد. نقش ایشان در بحران های اجتماعی استان خوزستان و مدیریت آن بی بدیل است. وجود ایشان در استان باعث دفع تمامی فتنه های بوقوع پیوسته در استان شده است.وی ادامه داد: وجود ایشان به عنوان یک الگوی برای سایر مومنین می باشد. ایشان نقش هماهنگ کننده و محور وحدت اقوام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ جلیل علی نژاد نیز می گوید: آیت الله موسوی جزایری در میان برزگان کشور از لحاظ جامعیت و تربیت نیرو و کادرسازی برای انقلاب در خدمات رسانی به مردم زبانزد عام و خاص است. ایشان مامن و پناه رزمندگان در دفاع مقدس بودند. حضور ایشان در جنگ و بعد از جنگ مایه اطمینان و ارامش برای تمام استان خوزستان بوده است. شخصیت ایشان دارای جامعیت هست که باعث شده تمام قومیت ها به گرد ایشان جمع شوند. با انتخاب ایشان به عنوان یار و یاور امام راحل و رهبری ادامه دهنده راه ولایت و تحکیم کننده میراث امام راحل که همان ولایت فقیه است باشیم.

مسعود حمیدی نژاد معاون سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان نیز می گوید: شخصیت آیت الله موسوی جزایری مجتهدی بابصیرت و فرهنگی که از قبل از انقلاب اسلامی مسیر تربیت و کادرسازی نیروهای انقلابی را در دستور کار خود قرار داده است. بعد از انقلاب اسلامی نیز در شرایطی که کمتر کسی به فکر کادرسازی نیروهای انقلابی نبود آیت الله موسوی جزایری در این مسیر حرکت های ماندگاری را انجام دادند. نگاه جامع ایشان باعث اشراف کامل بر همه زوایا و مسائل استان شده است. ایشان در سخت ترین شرایط بهترین تصمیم را اتخاذ می کنند و وجود ایشان باعث همدلی و یکرنگی استان شده است.







































comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
comment
0
1
comment آیت ا...جزایری نیازی به تبلیغات ندارن.
همیشه درصحنه بودن.وهمچنین صدای گرم ودلنشین ایشان درماه مبارک رمضان.گویای این مهم هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار