شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
رئیس هیات بازرسی انتخابات در خوزستان:
سیاحی خاطرنشان کرد: با نشاط، اراده و عزم ملی که اکنون در تک‌تک آحاد جامعه مشاهده می‌شود، انتخابات پرشوری را به امید خدا خواهیم داشت و مردم خوزستان نیز حضور بسیار گسترده‌ای خواهند داشت.
رئیس هیات بازرسی انتخابات در خوزستان گفت: تمام هیات‌های اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم توأم با صیانت و حراست از آرای مردم هستند تا خواسته اصلی مردم محقق شود.

احمد سیاحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت در انتخابات تکلیفی ملی، شرعی، دینی، اخلاقی و انسانی است و هر فردی که دوستدار کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی باشد، به‌پای صندوق‌های رأی خواهد آمد.

وی با بیان این‌که به نظر من حس تعلق‌خاطر به کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی در تمام افراد جامعه وجود دارد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره کردند که یک رأی می‌تواند تمام معادلات را به هم بریزد؛ بنابراین حتی در خصوص یک رأی هم حساسیت وجود دارد.

سیاحی خاطرنشان کرد: با نشاط، اراده و عزم ملی که اکنون در تک‌تک آحاد جامعه مشاهده می‌شود، انتخابات پرشوری را به امید خدا خواهیم داشت و مردم خوزستان نیز حضور بسیار گسترده‌ای خواهند داشت.

وی با تأکید بر مشارکت حداکثری که قطعا اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: این امر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش متجلی خواهد کرد و ورود هر رأی به صندوق‌های انتخاباتی در حقیقت مهر تأییدی بر تمام سیاست‌های این نظام است؛ بنابراین پشتوانه قدرتمندی برای سیاست‌گذاری‌های آتی خواهد بود.

رئیس هیات بازرسی انتخابات در خوزستان بیان کرد: اکنون نوع مشارکت ملت ایران در این انتخابات زیر ذره‌بین تمام جهان قرار دارد و به همین علت، رسانه‌های بیگانه مشارکت مردم را اقدامی اجباری توسط مسئولان نظام انعکاس می‌دهند و در این خصوص جوسازی می‌کنند؛ البته میزان مشارکت مردم ایران در تمام دوره‌های انتخاباتی همواره بسیار بیشتر از کشورهای مدعی در جهان بوده است.

سیاحی همچنین از رأی اولی‌ها خواست تا با اشتیاق، نشاط و بینش قوی به‌پای صندوق‌های رأی بیایند و گفت: امیدواریم شاهد این باشیم که 18 نماینده خلاق، توانمند، مقتدر و متعهد برای مجلس شورای اسلامی و 6 نماینده قوی و تیزبین برای مجلس خبرگان مقام معظم رهبری در سطح استان انتخاب شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار