اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان گفت: با ورود وزارت صنعت ، معدن و تجارت به موضوع تامين نهاده ها و خوراك دام و طيور بسياري از آشفتگي ها و نابساماني هاي اين حوزه برطرف شده است.

امیر حسین نظری گفت: بازار محصولات پروتئيني اين روزها سراشيبي قيمت ها را تجربه مي كند.

به گزارش شوشان و به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان امير حسين نظري در حاشيه بازديد از محل ورود نهاده ها و خوراك دام و طيور در بندر امام خميني ره گفت : در روزهاي آتي و با به ثمر رسيدن برنامه هاي در دست اجراي مسئولين تنظيم بازار ، روند فعلي كاهش قيمت ها سرعت بيشتري به خود خواهد گرفت و مي توان مشاهده كاهش هرچه بيشتر قيمت ها در آينده نزديك بود.

وي افزود: تنظيم بازار مرغ و تخم مرغ با انجام اقداماتي از جمله تامين نهاده ها و خوراك دام و طيور با ورود وزارت صنعت، معدن وتجارت به موضوع تهيه و توزيع مايحتاج توانست به آشفتگي ها و نابساماني هاي موجود در اين حوزه پايان بخشد.

نظري گفت: با اتخاذ تضميمات خوبي در جلسات ستاد تنظيم بازار مبني بر تامين نهاده ها و خوراك براي واحدهاي توليدي با نرخ مناسب صورت گرفت، با عث شد به ميزان قابل توجهي قيمت تمام شده مرغ كاهش پيدا كند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان با اشاره به اينكه توزيع خوراك دام و طيور عامل مهم در تعديل قيمت مي باشد، گفت: توزيع خوراك طيور يكي از اقداماتي است كه با سياست گذاري وزارت صنعت، معدن وتجارت در راستاي تنظيم بازار و تعديل قيمت تمام شده مرغ انجام داده است و در حال حاضر به ميزان كافي خوراك طيور بين دامداران توزيع ميشود و با اين اقدام، قيمت مرغ در بازار به حالت قبلي باز خواهد گشت و تداوم آن نيز بازاري آرام و قيمت هاي تثبيت شده را تضمين مي كند.

وي در پايان گفت: سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان با اتخاذ تدابير لازم نسبت به توزيع خوراك دام از طريق بندر امام خميني (ره) به سراسر كشور بطور مستقيم اقدام و روزانه با تمام توان و امكانات و با همكاري و هماهنگي ساير دستگاههاي اجرايي ذيربط، نظارت مستقيم بر نحوه توزيع اين نهاده ها را خواهد داشت و جاي هيچگونه نگراني براي دامداران، مرغداران و توليد كنندگان مواد پروتئيني در زمينه خوراك طيور وجود نخواهد داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار