اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
مدیرعامل ستاد دیه خوزستان خبر داد:
مدیرعامل ستاد دیه خوزستان از برگزاری طرح "سین سخاوتمندی هفت‌سین" جهت آزادسازی40 زندانی جرایم غیرعمد زندان‌های استان خبر داد.

حجت‌الاسلام قدرت هاشم‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگاران خوزستان، اظهار کرد: ستاد دیه خوزستان در تلاش است تا پیش از فرا رسیدن نوروز مبلغ مورد نیاز جهت آزادسازی40 زندانی جرایم غیرعمد را جمع‌آوری کند.

وی با بیان این‌که جهت آزادسازی این 40 زندانی، مبلغ یک میلیارد تومان مورد نیاز است، ادامه داد: از مجموع این رقم، تاکنون 600 میلیون تومان با کمک نیکوکاران، وام‌های بانکی، گذشت شکات و مبلغ آورده زندانیان جمع‌آوری شده است.

هاشم‌نیا افزود: ستاد دیه خوزستان در تلاش است 400 میلیون تومان دیگر نیز برای آزادی این 40 زندانی جمع‌آوری کند و چنان که مردم و دیگر نیکوکاران علاقمند هستند که به زندانیان جرایم غیرعمد کمک کنند، می‌توانند با شماره تلفن ستاد دیه کل خوزستان 32270799 تماس بگیرند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 300 زندانی جرایم غیرعمد استان با کمک نیکوکاران، وام‌های بانکی، گذشت شکات و مبلغ جمع‌آوری شده توسط خانواده زندانیان آزاد شده‌اند؛ برای آزادی این 300 زندانی حدود 16 میلیارد تومان نیاز بود.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر 200 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان حضور دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار