اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
دکتر جلیل مختار عنوان کرد:
این کاندیدای منتخب همچنین با توصیه به مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص تغییر نگاه ها از اقتصاد دولتی به سوی اقتصاد تحول گرا، گفت:برآیند همکاری مناسب دستگاه های اجرایی و تصمیم گیری، افزایش کیفیت خدمت ارائه شده به شهروندان است .
نماینده منتخب مردم آبادان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید با بکارگیری تمامی ظرفیت های اقتصادی و برنامه ریزی مدون ارتقا سطح رفاه و معیشت مردم در اولویت برنامه ریزی مسئولین قرار گیرد.

دکتر جلیل مختار که با رای قاطع مردم آبادان به عنوان یکی از سه نماینده این شهرستان به مجلس راه یافته است ضمن حضور در میان اقشار مختلف مردم و تقدیر از آنان در جهت خلق حماسه ی هفتم اسفندماه افزود: اکنون وظیفه مسئولین و به ویژه نمایندگان است که با برنامه ریزی دقیق و تلاش بی وقفه سعی در رفع مشکلات مردم در تمامی حوزه ها داشته باشند.


وی با بیان این که مجلس شورای اسلامی محلی برای تجلی نظر و اراده‌ی ملت است، افزود: طبق فرمایش رهبر انقلاب، مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره‌ی فضل ملت در جامعه، جایگاهی تعیین کننده و اساسی در نظام داشته و همواره در راس امور قرار دارد.

این نماینده منتخب در ادامه تصریح کرد: قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی همواره راه را برای ملت ایران باز کرده و با حضور و اراده در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی، مردم را در مسیر درست حرکت می‌دهد. در واقع مجلس به عنوان خانه ملت تجلی‌گاه عزت اسلامیِ مردمِ ایران در دنیا است.

نماینده منتخب مردم آبادان در مجلس دهم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح تغییرات اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان آبادان در راستای توسعه پایدار، گفت:از این فرصت ها و تغییرات تاکنون به شیوه مطلوب در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار استفاده نشده است.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های فکری، علمی و اقتصادی نخبگان آبادان در جهت اتخاذ تصمیمات و بهبود شرایط موجود تصریح کرد: علیرغم تخصیص اعتبارات لازم در طول سالهای اخیر متاسفانه عمران شهر آبادان با خواست و انتظار به حق مردم فاصله ی زیادی دارد که با بررسی ها ی بعمل آمده طرحی را پیشنهاد دادایم که در صورت اجرا کارگروهی متشکل از نمایندگان دستگاههای اجرایی، قضایی و نظارتی بر روند اجرای کلیه پروژه های عمرانی شهرستان نظارت خواهند نمود.

این کاندید منتخب همچنین با توصیه به مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص تغییر نگاه ها از اقتصاد دولتی به سوی اقتصاد تحول گرا، گفت:برآیند همکاری مناسب دستگاه های اجرایی و تصمیم گیری، افزایش کیفیت خدمت ارائه شده به شهروندان است .

مختار که در جمع فعالان بازار و اصناف سخن می گفت: نقش و جایگاه پررنگ کسبه و بازاریان به ویژه فعالین این حوزه در همراهی مردم و نظام را در مقاطع حساس به ویژه انتخابات های مختلف بی بدیل دانست و خاطر نشان کرد: رفع مشکلات و محدودیت های صنفی، تزریق منابع مالی به صورت صحیح و هدایت شده، رونق بازار به عنوان یکی ابزارهای توسعه اقتصادی و تجاری و استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد اروند در جهت رونق بیش از پیش چرخه بازار در آبادان از جمله برنامه هایی است که با جدیت به دنبال تحقق آن خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار