شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
حسین برون گفت: جهت رفاه حال شهروندان همچنین با هماهنگی لازم با دستگاه های مرتبط از جمله نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، آتش نشانی، تاکسیرانی و اتوبوسرانی جهت استقرار چندین دستگاه تاکسی و اتوبوس در چند نقطه از سطح شهر جهت جابجایی و انتقال همشهریان در روز پنجشنبه آخر سال صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز از آمادگی کامل جهت میزبانی شایسته از شهروندان در پنجشنبه آخر سال خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی از شهروندان در روزهای پایانی سال در آرامستان بهشت آباد اهواز صورت گرفته است.

حسین برون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار شوشان افزود: یکی از سنت های های دیرینه پیش از نوروز یاد کردن از درگذشتگان است و ایرانیان به این مناسبت در آخرین پنجشنبه سال به زیارت اهل قبور می روند که سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز در راستای رفاه حال شهروندان اقدامات لازم را برای استقبال از سال نو و میزبانی زائران اهل قبور انجام داده است.



وی از  شست و شوی قبور و خبابان های آرامستان  و جداول بهشت آباد با همکاری سازمان آتش نشانی اهواز ، گل کاری و هرس درختان محوطه، شست و شو و خط کشی خیابان های محوطه و آمادگی استقبال از مهمانان نوروزی در مسجد سازمان در مواقع اضطراری را از جمله این اقدامات ذکر کرد.

او گفت: جهت رفاه حال شهروندان همچنین با هماهنگی لازم با دستگاه های مرتبط از جمله نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، آتش نشانی، تاکسیرانی و اتوبوسرانی جهت استقرار چندین دستگاه تاکسی و اتوبوس در چند نقطه از سطح شهر جهت جابجایی و انتقال همشهریان در روز پنجشنبه آخر سال صورت گرفته است.

برون با اشاره به حضور بالای زائرین در پنجشنبه و جمعه آخر سال و لحظه تحویل سال تاکید کرد: تمهیدات ترافیکی ویژه ای با هماهنگی پلیس راهور اهواز  برای سهولت تردد زائرین، صورت گرفته است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
انتشار یافته: ۵
comment
comment
حاج عباس اميري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
comment
1
0
comment احسنت به تلاش اين مدير لايق و جوان.اميدوارم كه در تمام دوران مديريتي خود همينطور دلسوز و پر تلاش باشيد.
comment
نادر زرگاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
comment
1
0
comment بي شك حاج حسين برون جز يكي از فعال ترين مديران شهرداري است كه قدمهاي زيادي براي مردم شهيد پرور اهواز برداشته.
comment
سيد محمد موسوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
comment
1
0
comment پنجشنبه ي آخر سال يكي از پركارترين روزهاي سال است.
خدا قوت به تمامي پرسنل و مدير عامل جوان سازمان جناب مهندس برون.
comment
محمدامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
comment
0
0
comment ایشان چون نیروی تازه کارشهرداری می باشدومستقیم دربدواستخدام مدیرعامل ارامستان ها شده فکرمی کنه استانداریافرماندارشده که مدام مصاحبه می کنه ازخبرگزاری شوشان انتظارداریم از14سازمان دیگرشهرداری اهوازهم خبرتهیه کنن ماننداتوبوس رانی وتاکسی رانی وسازمان زیباسازی وسازمان عمران وغیره شهرداری اهوازفقط سازمان ارامستان ها نداره اصلان تواین سازمان فقط کارانها باقبرستون ارتباط داره نمی دونم شوشان تواین سازمان چه خبرهای مهمی داره که مدام انجا خبرنگاران این خبرگزاری مستقرشدن می دونم نظرم پخش نخواهدشد
comment
محمود ذ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment اقای محمد امین گرامی در سازمانهای دیگر شهرداری اصولا اتفاقی در حال افتادن نیست که قابل بازتاب و گزارش خبری باشد شما انگار در شهر اهواز زندگی نمیکنید.سازمان ارامستانها به اندازه کل مناطق شهرداری اهواز دچار تغییر و تحول مثبت شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار