اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
- خودشان را اماده کرده اند جشن اتمام انقلاب را بگیرند اما کور خوانده اند! هم این وری ها و هم اون وری ها را ملت ایران شناخته اند و کاری نمی توانند بکنند.
به گزارش پایگاه خبری شوشان محمود احمدی نژاد رییس جمهور پیشین کشورمان در تاریخ ۹۵/۱/۵ به خوزستان سفر کرده و در جمع راهیان نور در مناطق دفاع مقدس و یادمان شهدای شلمچه حضور یافت. 
محمود احمدی نژاد پنج شنبه شب در جمع جمعیت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی خوزستان در اهواز اظهار کرد : خدا را شاکرم که در آغاز بهار سفری به استان قهرمان پرور خوزستان داشته و مزار و ردپای شهیدان را زیارت کنم.
وی افزود: شهدای انقلاب و دفاع مقدس ایران دارای مراتب بسیار بالا، عظیم و شخصیت هایی ماندگار برای بشریت هستند. شهدای ایران در دوره ای خدمت کردند که سیاهی، خفقان و زورگویی آشکار حاکم بود، دوره ای که کسی صدای ملت ایران را نمی شناخت.
رئیس جمهور سابق کشور با اشاره به اینکه هر چه داریم از عظمت ایثار شهدا و جانبازان است، بیان کرد: همه همت ما این است که بتوانیم راه شهدا را بفهمیم، ترسیم و دیگران را نیز به ادامه آن تشویق کنیم.
احمدی نژاد عنوان کرد: تاکنون خوزستان نقطه اتکا و پشتیبان حرکت های انقلابی و آزادی بخش و همچنین دفاع از عزت و عظمت انقلاب و دفاع مقدس در کشور بوده است. بنابراین همه ملت ایران و حتی بشریت تا ابدیت مدیون بزرگواری و عظم خوزستان است.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس همه قدرت های طاغوتی عالم با همه توان و قدرت شیطانی خود یک طرف و مردم ایران نیز در طرف دیگر قرار داشتند اما مردم خوزستان در قلب سپاه ایران قرار داشتند. بنابراین همه تاریخ مدیون ملت ایران و به خصوص مردم خوزستان است.
رئیس جمهور سابق کشور گفت: در جنگ ایران و عراق، دشمنی خشن و کینه توز مقابل ایران ایستاده بود. آنها ناجوانمردانه به زنان، کودکان و بازار کشور تعدی کردند. این نشان دهنده جنگ آنها بر علیه فرهنگ، اراده و عزت ملت ایران است.
احمدی نژاد یادآور شد: مهمترین و بالاترین لطف و عنایت خداوند به بشریت و از جمله ملت ایران، انقلاب بود و اگر نباشد چیز دیگری وجود ندارد. تمام دشمنی ها با اصل انقلاب بوده و هنوز هم ادامه دارد و هر روز پشت تریبون برای ملت ایران خنجر می کشند.
وی تأکید کرد: معلوم است که با انقلاب ایران مشکل دارند و بعد از گذشت ۳۷ سال از عمر آن هنوز حتی در داخل کشور مظلوم است چون آن طوری که باید شناسایی و معرفی نشد.
رئیس جمهور سابق کشور اضافه کرد: برخی رفتارها از اساس با انقلاب فاصله دارند و باید تلاش کنیم تا انقلاب یک بار دیگر مرور شده و با طرح پرسش هدف آن چیست، خودمان پاسخگوی سئوالات باشیم که دشمنان جسارت جواب دادن به جای ما را نداشته باشند. در حقیقت اگر خود پاسخگوی جواب این سئوالات نباشیم از جایی غیر از مقصد انقلاب سردرمی آوریم.
احمدی نژاد بیان کرد: اگر انقلاب به خوبی تعریف شود آن وقت تمامی رفتارهای افراد و گروه ها را می توان سنجید و مشخص می شود که کدام یک از کارها در جهت انقلاب و کدام نیز در خلاف و نقطه مقابل با انقلاب انجام شده است.
وی عنوان کرد: این انقلاب متکی به فرد نیست و اگر خادمی از ملت ایران برود هیچ خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی شود. هرچند که انقلاب تحت فشارهای طاغوت تأثیراتی پذیرفت ولی حقیقت آن بر اساس عقده نبوده است.
رئیس جمهور سابق کشور افزود: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت یک تحول درونی ملت ایران بود که دلها، اندیشه ها و دایره خواسته ها را تغییر داد. این تحول نقطه پایان ندارد و سیر تکامل است؛ در واقع عدالت، عبودیت، ایمان به خدا، عشق به ارزش های الهی و فداکاری هیچ مرزی ندارد.
احمدی نژاد تصریح کرد: ایثار در مسیر کمال الهی از بالاترین ارزش ها است. انقلاب اسلامی ایران الهی است و همه باید از آن و جمهوری اسلامی به عنوان دستاوردش به خوبی مراقبت کنند.
وی اظهار کرد: امروز ملت ایران از ۳۰ سال قبل بسیار انقلابی تر هستند. برخی ها با خود خیال کرده اند یک سر و صدا و پشت هم اندازی هایی می کنند و همه چیز تمام شد و رفت؛ نه آنها هنوز همچون آنطرف آبی ها ملت ایران را به خوبی نشناخته اند.
رئیس جمهور سابق کشور با تأکید بر اینکه انقلاب ادامه دارد منتهی نیازمند تبیین روزانه است، گفت: انقلاب اسلامی ایران علیه طاغوت بود و امروزه نباید برای ریاست به طاغوت تکیه کرد.


همچنین بخش های زیر از سخنان وی مخابره شده است :

- کسی که فکر می کند، ملت نمی فهمد ،نفهم ترین ادم روی زمین است.

- انقلاب رو باید بکشیم یا کوتاه کنیم تابه تن فلان اقا و فلان خانم بخونه!!! آیا این انقلاب هست؟ 

- جدیدا یه چیزی یاد گرفتن میگن افراطی و تندرو! امریکایی ها میگن میخواهیم ایران رو شش تکه کنیم تا اعتراض می کنیم به ما می گویند تندرو و افراطی!

- خودشان را اماده کرده اند جشن اتمام انقلاب را بگیرند اما کور خوانده اند! هم این وری ها و هم اون وری ها را ملت ایران شناخته اند و کاری نمی توانند بکنند.


- خیلی نگران اینده نباشید،فردا از ان ماست انشاالله ریشه حزب و گروه و دسته بندی در تمام عالم برچیده می شود.
شایان ذکر است که وی با آیت الله موسوی جزایری و آیت الله کعبی نیز در جلساتی جداگانه دیدار و گفت و گو داشته است. همچنین انتشار عکسی از محافظان وی با سلاح یوزی در فرودگاه اهواز با انتقاد برخی کاربران خوزستانی شبکه های اجتماعی روبرو شده است.
از نکات دیگر سفر احمدی نژاد به خوزستان آن است که در این سفر جوانفکر، الهام و مرتضی تمدن وی را همراهی می کنند.
یکی دیگر از نکات حایز اهمیت انتشار خبر نشست وی با دو نماینده فعلی اهواز آقایان سید شکرخدا موسوی و سید شریف حسینی بود که این خبر از سوی سید شریف حسینی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات از اهواز تکذیب گردید.

1)











































2)

































3)

























4)


























5)












































6)

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۱۲
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
comment
9
5
comment سلاح یوزی یک سلاح خودکار است که در تمام پروتکل های امنیتی جهان جزو سلاح های داراری قدرت اتش بالاست و همه حتی در استان خوزستان هم تمام محافظان از این سلاح و دیگر سلاح های دارای این ویژگی استفاده می کنند .
و اما این عکس در حیاط پاویون گرفته شده و طبیعتا محافظین سلاح ها رو تازه از امنیت هواپیما تحویل گرفته و به سوی خودرو در حال حرکت هستند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
comment
10
19
comment 8سال رییس جمهوری مملکت رو به باد فنا داد هنوز ول کن نیست.بابا چی میخوای از جون مردم
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
comment
comment [...]نگو 2 سال آخر به خاطر تحریم ها بود که برجام هم با کاریکاتوری کردن هسته ای لغوش نکرد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
comment
0
5
comment این سلاح مسلسل MP5 است نه یوزی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
comment
7
11
comment با سلام این اسلحه یوزی نیست و مسلسل برتا است.
در ضمن احمدی نژاد برای مردم خوزستان چه کاری کرده که الان اومده خودنمایی کند.
در زمانی که سردار امیر حیات مقدم استاندار بود اقای امیر حیات مقدم اعلام کرده بود می خواهد دو درصد پول نفت را از دولت بگیرد.
بعد از رفتن امیر حیات مقدم و عدم حمایت دولت از امیر حیات مقدم ما دو در صد را ندیدیم که هیچ فقط ریزگرد و موارد دیگر را دیدیم.
در دولت احمدی نژاد اختلاس سه هزار میلیاردی نیز از خوزستان شروع شده بود.
comment
سید مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
comment
6
1
comment آقای علی دقیقا درست میگه.
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
comment
5
10
comment ديدار با أين بابا با توجه هشت سال خرابكاري و اتهامات حيف و ميل و اختلاس و ارتشا كه متوجه نزديكان و مديران ايشان گرديده و خصوصا خانه نشيني بمنظور مقابله با دستورات رهبري معظم بنظر أشكال دارد
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
comment
4
9
comment کسی که بخاطر مقاومت در برابر حضرت اقا 10روز بعنوان احتراز وبا بهانه مریضی خانه نشین شد ارزش ندارد کسی مثل احمدی نژاد لیاقت [...] در این مملکت را بیشتر ندارد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
comment
6
9
comment احمدی نژاد بدترین رییس جمهور بود.
comment
دوستدار امیر حیات مقدم و محسن رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
comment
5
3
comment احمدی نژاد بدترین رییس جمهور بود و به مردم خوزستان ظلم کرد.
comment
بهنام اجلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
comment
2
3
comment بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
یا حضرت صاحب الزمان (عج)(تهذیب)
ما مَردم دَر اِنتظار او شَهید زِندۀ گُمنام دُکتر مُحَمَّد مَحمود علی اَحمدی رَجائی نِژاد مُنتَخَب بَهار 96 خواهَد آمَد ایستاده ایم.
إِنْ أَجْرِیَ إِلَّا عَلَى اللَّهِ " پاداش من تنها بر خداست".
عجر رسالت
یا الله سَنَّ تَوکُّل
إن شاء الله
خدایا شکر
سرباز رهبر سرباز ولایت سرباز اهل بیت عصمت وطهارت(ع)
خدمتگذار مردم
اصل مردم است مردم حاکم اصل است.
هر کسی را که مردم بخواهند، او منتخب همان مردم است.
رقابت سالم منتخب برای اجتماع مفید است.
دولت خادم ملت است.
رمز موفقیت ملی ملت وحدت است.
من کارگر هستم. برادرم سرباز است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
comment
6
7
comment احمدی نژاد تا دو سال آخر بهترین رئیس جمهور بود دو سال آخر هم به خاطر تحریم های خارجی بود نه اشکال داخلی منصف باشید...مگر روحانی با تعطیل کرده هسته ای تونست!!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار