شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
مسعود نظرزاده در خصوص سال 94 و اتفاقاتی که در این سال برایش افتاد گفت: در نیم‌فصل نخست امسال شاید بازی به من کمتر رسید اما در نیم‌فصل دوم شرایط فرق کرد و توانستم به تیم پدیده خدمت کنم. البته که بازی به بازی باید بهتر می‌شدم و در ابتدای کار به خاطر اینکه زمان زیادی از بازی و ترکیب تیم دور بودم، یک‌سری اشکالات داشتم اما با رضا مهاجری، سرمربی تیم هم صحبت کرده‌بودم و ایشان را در جریان گذاشته‌بودم. خوشحالم که زمان به من داده‌شد.
 
مدافع پدیده در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم‌فصل دوم بازیکن هم‌پستی وی به تیم اضافه شد یا نه، تصریح کرد: کسی در پست من در نیم‌فصل دوم با وجود مصدومیت دوست خوبم، حسن جعفری، به تیم اضافه نشد. شرایطم به شکلی است که خودم به خودم می‌توانم انگیزه دهم. در برخی تیم‌ها مربیان 2، 3 بازیکن هم‌طراز را در هر پست جذب می‌کنند تا رقابت ایجاد کنند اما من نیازی به این موضوع ندارم و خودم می‌توانم انگیزه لازمه را در فکرم به وجود آورم. به هر حال از کادرفنی و سرمربی تیم ممنونم که به من اعتماد کرد.
 
او افزود: بهترین بازی‌ام در سال 94 که خاطره زیبایی برایم رقم زد، دیدار در اهواز مقابل استقلال اهواز بود که نخستین بازی فیکسم بود و توانستم پاس گل بدهم و بازی را بردیم. هرچند داور یک خطای هند پنالتی عجیب در آن بازی از من گرفت اما باز هم همینکه توانستم در نخستین دیدار پیروز باشم شیرینی خاصی داشت. بدترین خاطره‌ام در سال 94، تمامی باخت‌های امسال بود که خاطره بدی بود.
 
نظرزاده در خصوص سال 95 گفت: دوست دارم کیفیتم را روز به روز بالاتر ببرم و بتوانم به تیمم کمک کنم. از نظر خانوادگی هم قطعا امیدوارم بتوانم در کنار خانواده‌ام با خوشبختی به زندگی ادامه دهم و اطمینان خاطر خوبی برای آنها رقم بزنم.
 
او تاکید کرد: با این کیفیت بازی و این نتایج، بسیار بعید است که رتبه‌مان از هشتم کمتر شود. حداقل رتبه‌ای که احساس می‌کنم در پایان فصل به دست آوریم همین رتبه‌های بین ششم تا هشتم است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار