شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: راهیان‌ نور یکی از حرکت‌ های قوی فرهنگی و متحرک در مقابله با هجمه ناجوان‌مردانه دشمنان در صحنه‌های فرهنگی است.

سردار محمدرضا اسحاقی امشب در بین خبرنگاران با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان‌نور در این استان از سال‌های پیش تا امروز اظهار کرد: بررسی آمارها نشان می‌دهد که سیر مسافران و کاروان‌های راهیان‌نور از گذشته تا به امروز در حال افزایش بوده است.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد زائران در مناطق عملیاتی نشان از بزرگی حرکت راهیان‌نور است، افزود: راهیان‌نور یکی از حرکت‌های قوی فرهنگی و متحرک در مقابله با هجمه ناجوان‌مردانه دشمنان در صحنه‌های فرهنگی است.

فرمانده انتظامی خوزستان به عشق و شور جوانان در یادمان‌های دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: این موضوع باعث جلوگیری از تهاجم فرهنگی خواهد شد و زیارت پیکر شهدا در این مناطق باعث افزایش اعتقاد، احساسات و نو شدن باورها می‌شود.

اسحاقی با بیان اینکه رفتار شهدا از طبیعت و نوع رهبری، رفتار عاشورایی و ولایت بود؛ خاطرنشان کرد: این شهدای والامقام با توجه به حرکت در این مسیرها در نزد خدا عزت پیدا کرده و به این نحو در برابر خداوند متعال سربلند شدند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای راهیان‌نور گفت: این اقدامات در دو بخش انجام شده که حمل و نقل و ترافیک جز بخش اول و انتظامات در بخش دوم بوده است و کار فرهنگی نیز از این رو در حوزه‌ها وجود دارد.

اسحاقی ادامه داد: در بخش ترافیک تلاش شد تا با استقرار در نقاط حادثه‌خیز در حوزه راه‌سازی نیز مشکلاتی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به مبحث امنیت و تأمین آن در نقاط مختلف استان اظهار کرد: از محل‌های ورودی‌های استان تا یادمان‌های مناطق عملیاتی در دستور کار بوده و از این رو هر سال نسبت به گذشته اتفاقات کمتری رخ می‌دهد.

اسحاقی با اشاره به حضور سردار اشتری در یادمان‌های دفاع مقدس افزود: مهم‌ترین هدف وی علاوه بر این بازدید، نظارت بر اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار