شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

شوشان: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای خوزستان در نخستین روزکاری خود با حضور در گلزار شهدای اهواز با آرمان های امام (ره) و انقلاب تجدید میثاق کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان ، محمود دشت بزرگ به همراه جمعی از معاونان و مدیران در نخستین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای اهواز ضمن نثار شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره رشادت ها و ایثارگری های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در دفاع از مرزهای ایران اسلامی را گرامی داشتند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا است زیرا شهدا با خون خود انقلاب اسلامی ایران را در مقابل دشمنان بیمه کردند.

محمود دشت بزرگ افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ انقلاب و مبارزه با دشمنان، دهها هزار شهید، جانباز و آزاده  تقدیم کرده‌ایم  تا ذره ای از خاک کشور به تصرف دشمن نیفتد.
وی تصریح کرد: شهدا با جانفشانی خود درس پایداری و عزت به ما آموختند  و امروز همه باید تلاش کنیم تا این ميراث ارزشمند و جاودانه را به نسل های بعدی منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان همچنین در گلزار شهداي اهواز به مقام شامخ شهداي مدافع حرم اداي احترام کرد.

وی سپس با حضور بر مزار تعدادی از همکاران تازه درگذشته شرکت برق منطقه ای خوزستان از جمله محمد رضا بشیری، صمد صباغ و اشکان کیانی یاد و نام شهدا و تلاشگران صنعت برق خوزستان را گرامی داشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار