شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸


 مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، در تعطيلات نوروزي ، طي ديدارهايي سرزده و صميمي ، سال نو را به كاركنان نوبتكار و شاغل در تأسيسات نفت و گاز تبريك گفته و از نزديك در جريان عمليات توليد و استمرار كار در پروژه هاي اولويت دار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي ، مهندس بيژن عالي پور با هدف تقدير از تلاش بي وقفه و شبانه روزي نيروهاي عملياتي و احترام به فرهنگ و ارزش هاي سازماني نفت، در روزهاي آغازين سال جديد با حضور در برخي از تأسيسات و واحدهاي عملياتي شركت هاي كارون و مارون ، با كاركنان اين واحدها ديدار كرد.

تبريك عيد و تقدير از زحمات كاركنان عملياتي نوبتكار و كشيك نوروزي كه حضور اجتناب ناپذيرشان در محل كار، فرصت بهره مندي از تعطيلات نوروزي را از آنان سلب كرده بود، مهمترين هدف اين بازديد ها بود.

مهندس عالي پور با حضور هماهنگ نشده در واحد هاي بهره برداري نفت و گاز ، ضمن تشكر از زحمات و كوشش متعهدانه كاركنان ، پاي صحبت سرپرستان و كاركنان واحد هاي عملياتي نشسته و از نزديك در جريان مشكلات و مسائل آنان قرار گرفت.

تاكيد بر رسيدگي به مسائل كاركنان

مديرعامل مناطق نفت خيز جنوب در گفت و گو با كاركنان عملياتي با تأكيد بر نقش رضايتمندي و نشاط كاركنان در افزايش بهره وري سازمان اظهار داشت: رسيدگي به درخواست ها و همچنين بهبود وضع معيشتي كاركنان اركان ثالث، حجمي و قرارداد مدت موقت و معين در اولويت قرار دارد و در اين راستا مكاتباتي با مديرعامل شركت ملي نفت ايران و مدير توسعه منابع انساني اين شركت انجام شده و قرار است اقداماتي صورت پذيرد.

مهندس عالي پور با اشاره به موقعيت جغرافيايي حوزه فعاليت مناطق نفت خيز جنوب و ويژگي آب و هوايي، فرسودگي تأسيسات و سختي كار در واحدهاي عملياتي اتخاذ تدابير لازم براي افزايش انگيزه پرسنل را ضروري خواند.

بازديد از پروژه هاي نگهداشت و پشتيباني از توليد

در اين بازديدها همچنين با حضور در محل برخي از پروژه هاي مرتبط با توليد، از جمله فاز پاياني كارخانه طرح آماك (تعميرات خط لوله آماك از منطقه كريت كمپ به پتروشيمي رازي ) و نمكزدايي اهواز متمركز، درجريان روند پيشرفت اين پروژه ها قرار گرفت.

وي درباره پروژه آماك كه توسط شركت متن و با همكاري مديريت توليد و بازرسي فني شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و شركت نفت و گاز كارون در حال انجام است ، توضيح داد: فاز دوم این طرح كه قرار بود در سال 1394 افتتاح شود به دليل مشكلاتي محقق نشد كه اميدواريم تا يك ماه آينده تكميل و راه اندازي شود.

مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، افزود: هم اكنون عمليات مربوط به اصلاح خط لوله انتقال اين طرح در 11 نقطه انجام شده و در 2 نقطه ديگر در منطقه ويژه پتروشيمي رازي تا چند روز آينده انجام خواهد شد و خط براي ارسال خوراک به پتروشیمی رازی در وضعيت ايمن قرار مي گيرد.

نوسازي تاسيسات فرسوده واحدهاي عملياتي

مهندس عالي پور يكي از برنامه هاي اين شركت را نوسازی تاسيسات عنوان كرد و اظهار داشت: در 2 سال اخير بسياري از تاسيسات در دست بازسازي قرار گرفته و به عنوان مثال در شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان تا 2-3 سال آينده باقي مانده واحدهاي عملياتي آن شركت نيز با تأسيسات جديد جايگزين شده و عملاً نوسازي تمامي واحدهاي فعال  ،دستاورد سال هاي پس از انقلاب خواهد بود.

وي گفت: اميدواريم براي شركت هاي بهره برداري نفت و گاز كارون، مارون، گچساران و آغاجاري نيز از طريق جذب سرمايه گذار در چارچوب قراردادهاي EPCF  يا ساير قراردادهاي مورد نظر وزارت نفت بتوانيم پروژه هاي نوسازي تاسيسات را آغاز كنيم.

شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب به سبب گستردگي حوزه عمليات و عهده داري توليد پايدار و صيانتي  80 درصد نفت خام و 16 درصد گاز كشور، از جمله بخش هاي اقتصادي و توليدي است كه استمرار عمليات آن نيازمند حضور شبانه روزي كارشناسان و كاركنان در محل كار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار