شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱


















غلامحسین زاده دباغ خیر دزفولی هزینه ساخت یک بیمارستان بزرگ در روستای شهید محمد منتظری دزفول را تقبل کرد. در خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) دو پایگاه اورژانس شهری که به همت حاج غلامحسین زاده دباغ خیر دزفولی با صرف چهار میلیارد ریال ساخته شده اند افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حاشیه آیین بهره برداری از این دو پایگاه اورژانس در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام پیام تشکر و قدردانی سه هزار نفر پرسنل دانشگاه علوم پزشکی دزفول از این خیر حوزه سلامت گفت:این خیر برای اهدای یک دستگاه آمبولانس اعلام آمادگی کرده بود که با تشریح نیازهای بهداشتی درمانی منطقه ساخت پنج پایگاه اورژانس و خرید پنج دستگاه آمبولانس را نیز تقبل کرد که اکنون دو پایگاه اورژانس تکمیل و به بهر برداری رسید.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک خیرین بتوان شمال خوزستان را به قطب علمی مطرحی برای ارائه خدمات وق تخصصی و تخصصی در منطقه و حتی کشور تبدیل کرد.  پایگاه های اورژانس شهری دزفول در زمینی به مساحت 256 متر مربع بنا شده اند.

چند پایگاه اورژانس و پایگاه بهداشتی در نقاط مختلف دزفول توسط خیرین در حال ساخت است. خیرین دزفول علاوه بر ساخت مدارس در حوزه سلامت نیز کمک های قابل توجهی داشته اند. نخستین بیمارستان دزفول به همت خیرین ساخته شد. دو بیمارستان فعال و نیز بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی دزفول نیز خیرساز می باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار