شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
به گزارش « پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران » حجت الاسلام والمسلمین شهیدی عصر روز سه شنبه 10 فروردین ماه در ادامه سفر به استان خوزستان برای تجلیل و ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حریم ولایت در گلزار شهدای خرمشهر حضور یافت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از زیارت گلزار شهدای خرمشهر در پاسخ به سؤال خبرنگار سیمای مرکز آبادان هدف از سفر به استان خوزستان را تجدید دیدار با مردم شریف و شهیدپرور خوزستان عنوان کرد و گفت: خاک خوزستان برای ما مقدس است زیرا که خاطرات بسیاری از دفاع مقدس و فرزندان پاک خود بر سینه دارد.

معاون رییس جمهور در ادامه در محل یادمان شهدای شلمچه حضور یافت و ضمن زیارت یادمان شهدا در جمع جوانان شرکت‌کننده در کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: در کنار رسانه‌هایی نظیر کتاب‌ها، مطبوعات و صدا و سیما حضور در این خاک مقدس و دیدار این سرزمین به خون مطهر می‌تواند مهم‌ترین رسانه برای انتقال پیام شهدا به نسل‌های آینده باشد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مهم‌ترین انگیزه برای انتخاب زمان و مکان سفر به استان خوزستان این بود که همراه کاروان‌های راهیان نور در این سرزمین که هر ذره‌اش یادآور یک درس است حضور داشته باشیم.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار