شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم با پیروزی در برابر تیم صبای قم روند موفقیت های خود را که از نیم فصل دوم شروع کرده ایم ادامه دهیم.

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و صبای قم از هفته بیست وچهارم لیگ برتر از ساعت 19 روز شنبه در ورزشگاه غدیراهواز شروع خواهد شد.
به گزارش ایرنا نناد نیکولیچ بعدازظهر جمعه در نشست خبری پیش از این بازی اظهارکرد: بازیکنان ما در شرایط خوبی از نظر آمادگی بسر می برند به طوری که نمی دانیم چه کسانی را در فهرست 18 نفره بازی قرار دهیم.

وی اضافه کرد: با توجه به این آمادگی بازیکنان ما در زمین برای کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز بازی خواهند کرد.  نیکولیچ در ادامه گفت: تیم صبا بخاطر آنکه وضعیت بهتری نسبت ما در جدول دارد ، استرسی برای این بازی ندارد، اما در عوض تیم ما بدلیل آنکه که در جدول موقعیت خوبی ندارد بازیکنان ما با یک مقدار استرس کار خواهند کرد.

وی افزود: از تیم صبا بدلیل آنالیز بازی های اخیرش شناخت کافی داریم به همین منظور می دانیم در مقابل این تیم چگونه باید بازی کنیم.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهارکرد: برای بازی فردا علیرضا سلیمی دروازه بان خود را بخاطر محرومیت دراختیار نداریم و در عوض از مهرداد طهماسبی که در وضعیت خوبی قرار دارد استفاده خواهیم کرد.

از وی در پاسخ به سئوالی درخصوص دراگان اسکوچیچ که به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت بنشیند گفت: در این مورد هماهنگی لازم پیش از بازی با وی صورت خواهد گرفت و در بین دو نیمه هم برای ادامه بازی رهنمودهای لازم را از وی خواهیم گرفت ضمن آنکه از کنار زمین ما با بازیکنان در ارتباط خواهیم بود.
به گزارش ایرنا از آنجا که این نشست در ساعت 18 انجام شد و تیم صبا ساعت 18/30از تهران به اهواز پرواز داشت، علی دایی سرمربی این تیم نتوانست در این نشست شرکت کند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان با 24 امتیاز در مکان دوازدهم جدول قراردارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار