شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از انجام 13 هزار و 228 ماموریت جاده‌ای و شهری مراکز اورژانس خوزستان در ایام نوروز خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: مراکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از 25 اسفند تا 13 فروردین ماه در مجموع 13 هزار و 228 ماموریت انجام داد‌اند.

وی با اشاره به تعداد ماموریت‌های ایستگاه سلامت مراکز اورژانس خوزستان در ایام نوروز ادامه داد: ایستگاه‌های سلامت مراکز اورژانس خوزستان در مجموع 3152 ماموریت انجام داده‌اند که از این تعداد ماموریت، 2458 مورد مربوط به حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بوده است.

میرخشتی افزود: تعداد ماموریت‌های پیش‌بیمارستانی نوروزی مراکز اورژانس خوزستان نیز 12870 ماموریت بوده که از این تعداد ماموریت، 8344 مورد از سوی دانشگاه جندی شاپور اهواز صورت گرفته است. رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به ماموریت های انجام شده اورژانس خوزستان در روز 13 فروردین اظهار کرد: مرکز اورژانس خوزستان در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان لالی جهت انتقال بیمار قلبی مشکوک به CVA (سکته مغزی) از لالی به اهواز، یک بالگرد اورژانس هوایی به آن منطقه اعزام و بیمار را به بیمارستان گلستان انتقال داد.

وی افزود: مرکز اورژانس خوزستان در این مدت همچنین در ماموریتی دیگر و با وقوع تصادف در محور ایذه امام‌زاده سلطان ابراهیم که 13 مصدوم در پی داشت، یک اتوبوس‌آمبولانس را جهت انتقال 4 مصدوم به محل حادثه اعزام کرد. مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار