شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد شوشتر:
دانشکده سما شوشتر با توجه به داشتن ظریف ها و پتانسیل فیزیکی قابل قبول در خود ساختمان مرکزی سما و فضای فیزیکی موجود در دانشگاه آزاد شوشتر ...
اختصاصی/شوشان

دکتر عین اله حسامی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد شوشتر از سوابق خود و کارهای در حال انجام زمان تصدی گری خود در ما ه های گذشته گفت و اظهار داشت: اینجانب دکتری اگرواپولوژی، عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر هستم و حدود 9 سال سابقه کار در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فعالیت های اجرایی را دارم.

حسامی افزود: دانشکده سما شوشتر از مراکز آموزشی فنی حرفه ای فعال استان خوزستان می باشد که در حال حاضر با 6 رشته فنی از قبیل کامپیوتر، حسابداری، نقشه کشی-معماری، عمران-ساختمان، تربیت بدنی، الکتروتکنیک و یک مدرسه در مقطع دبستان فعالیت های آموزشی و فرهنگی خود را به مردم شریف شوشتر ارائه می دهد و مجموعا 1750 دانشجو دختر و پسر به صورت فعال در حال تحصیل می باشند که 80 درصد آنها را پسران و 20 درصد دیگر را دختران تشکیل میدهند.

حسامی تصریح کرد: دانشکده سما شوشتر با توجه به داشتن ظریف ها و پتانسیل فیزیکی قابل قبول در خود ساختمان مرکزی سما و فضای فیزیکی موجود در دانشگاه آزاد شوشتر واحد از نظر کارگاهی و آزمایشگاهی ظرفیت بالایی برای جذب دانشجو و توسعه رشته های مهارت محور و فنی برای فراگیران و علاقه مندان دارا می باشد.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اشاره کرد: با وجود پتانسیل های فراوان در دانشکده سما در طول این مدت خدمت، سعی کردیم مقدمات و درخواست هایی جهت اضافه شدن رشته های جدید به سازمان مرکزی ارسال کنیم و همچنین برای توسعه مدارس در مقطع ابتدایی و اول و دوم دبیرستان مکاتبات لازم با آموزش و پرورش شهرستان و استان صورت گرفته و خوشبختانه تا این لحظه مجوز دبستان دخترانه و آموزشگاه های زبان خارجه داده شده است.

حسامی هدف اصلی و کلی آموزشکده سما را چنین بیان کرد و گفت: هدف کلی مجموعه سما حمایت از خلاقیت، ابتکارات، نوآوری های آموزشی و تربیتی، پرورش دانش آموزان و دانشجویان و فراگیری کارآمد و اثر گذار در جامعه می باشد که در همین زمینه با سازمان فنی حرفه ای شهرستان در جهت و راه اندازی آموزشگاه های تخصصی و مهارتی در کنار آموزشکده فنی و حرفه ای سما توافقاتی صورت گرفت و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت تدوین شده است تا با همکاری و بکارگیری اساتید مجرب مراحل کارآفرینی و بازاریابی برای دانشجویان و فراگیران در سطح شهرستان شوشتر در سال 95 صورت گیرد. 

حسامی در ادامه گفت: برای جذب دانشجو آموزشکده سما بصورت آزمون و با هر نوع دیپلم چه نظری و چه فنی حرفه ای و کاردانش در زمان های مشخص شده آماده پذیرش و ثبت نام دانشجویان متقاضی می باشد و همچنین سعی کردیم جهت رفاه دانشجویانی که با مشکلات مالی روبرو هستند تصحیلاتی را از قبیل وام بصورت اقساط در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما از ارائه دیگر امکانات رفاهی به دانشجویان گفت و افزود: برای دانشجویان 4 مرکز سایت کامپیوتر برای کارگاه های آموزشی و اینترنت، وجود بوفه برای تغذیه و صرف نهار، وجود انتشارات دانشجویی جهت پرینت و دریافت جزوات و کپی، اردوهای جهادی، بسیج دانشجویی، اردوهای زیارتی، علمی و ورزشی از قبیل والیبال، فوتسال و تنیس در نظر گرفته شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار