شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۹

مدیر سابق شعب بانک مسکن استان خوزستان گفت: یک مدیر موفق کسی است که از تمام شرایط و استعدادهای خوزستان به خوبی استفاده و بهره برداری کند.

فرید جلالی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان اظهار کرد: این مدیریت در سال گذشته به علت عملکرد مناسبی که داشت در بخش تکریم ارباب رجوع به عنوان دستگاه برتر و در بخش دستگاه های برتر استان در سال 1390 نیز به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: این مدیریت در دو سال اخیر در بخش IT و خدمات الکترونیک نیز عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد و توانست حتی رتبه بانک مسکن در مقایسه با سایر بانکهای کشور را نیز افزایش دهد.

جلالی عزیزپور عنوان کرد: وضع بانک مسکن در استان خوزستان ایده آل است و این امر، کار مدیر جدید را سخت تر می کند زیرا وی باید ضمن حفظ این موقعیت، تلاش کند که جایگاه بانک را بهبود ببخشد.

وی تصریح کرد: مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان در مقایسه با فعالیتهایی که دارد با کمبود نیرو مواجه بود به همین دلیل ما در مدت دو سال اخیر سعی کردیم کیفیت کار پرسنل را افزایش دهیم.

جلالی افزود: بر همین اساس اقدام به افزایش آموزشهای نیروهای بانک مسکن در استان خوزستان کردیم که در این راه به موفقیت مناسبی دست یافتیم.

مدیر سابق شعب بانک مسکن خوزستان با اشاره به اینکه این استان از قومیتها و استعدادهای فراوانی بهره می برد و به نوعی یک ایران کوچک به شمار می رود، عنوان کرد: مدیر خوب کسی است که از تمام این ظرفیتها به خوبی استفاده کند و به انتخاب افراد از سوی مسائل شخصی اقدام نکند.

در این مراسم با تقدیر از زحمات فرید جلالی عزیز پور که بازنشسته شد، عباسعلی شفیعی به عنوان مدیر جدید شعب بانک مسکن استان خوزستان منصوب شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار