شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
مدیر فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز برنامه‌های این دانشگاه به‌مناسبت هفته "هنر انقلاب اسلامی" را تشریح کرد.
 
دکتر منوچهر جوکار در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به این‌که فعالیت‌های هنری دانشگاه شهید چمران اهواز در قالب کانون‌های فرهنگی و هنری و انجمن‌های علمی‌دانشجویی برگزار می‌شود، اظهارکرد: برنامه‌های فرهنگی متنوعی به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه در نظر گرفته شده است.
 
وی برپایی نمایشگاه گرافیک و نقاشی در گالری معاونت فرهنگی و دانشکده معماری، اجرای تئاتر، برگزاری مسابقه بزرگ ستاره‌ها در خوابگاه‌های دانشجویی، کارگاه آموزش خوشنویسی، نشست خوانش شعر دانشجویی در دانشکده ادبیات، شب شعر بهار و برنامه مشاعره را از اهم برنامه‌های د‌انشگاه در این هفته عنوان کرد.
 
مدیر فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره جزئیات این برنامه‌ها، اظهارداشت: نحوه ثبت‌نام برای شرکت در مسابقه ستاره‌ها از طریق دفاتر مدیریت فرهنگی در خوابگاه‌ها اعلام می‌شود؛ در این مسابقه دانشجویان در 16 گروه سازماندهی می‌شوند و هر گروه طی سه شب به سؤالات مختلف در زمینه‌های علمی، مذهبی، تاریخی و ... پاسخ می‌دهند و در مرحله آخر سه گروه برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
 
وی افزود: همچنین کارگاه آموزشی فتوشاپ در هفته آخر فروردین‌ماه توسط کانون فیلم و عکس دانشگاه برگزار می‌شود؛ اجرای یک تئاتر دانشجویی با عنوان "خدای عشق" و با موضوع اجتماعی و دفاع مقدس نیز توسط کانون تئاتر مدیریت فرهنگی در این ایام پیش‌بینی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار