شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
25 گزارش حریق و 17 گزارش امداد و نجات آتش نشانان را از ایستگاه های خود عازم محل حوادث کرد
بنا به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ، در 72 ساعت گذشته 25 گزارش حریق و 17 گزارش امداد و نجات به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز گزارش شد که جمعا 64 مورد خروج خودرو آتش نشانی ثبت شد.
آتش نشانان با معدل زمانی 4 دقیقه پس از دریافت گزارش ها از ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خود را به محل حادثه رسانیدند.

3 مورد از گزارش های امدادو نجات مربوط به تصادفات خودرویی میشد که در یک مورد از آنها خودرو پراید و موتور سیکلت با یکدیگر تصادف کردند و راننده خودرو و راکب موتور سیکلت مصدوم و با کمک آتش نشانان از محل حادثه دور و جهت مداوا به آمبولانش اورژانس 115 منتقل شدند.

در گزارش های اعلام شده که حریق رخ داده بود ،خانه سرایدار مدرسه ای در منطقه کوی علوی آتش گرفت و 3 خودرو آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.
علت این آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی افتادن لامپ روشنایی (پر مصرف) بر روی فرش اعلام شد که موجب خسارت به یک تخته فرش،2 دستگاه یخچال ، 2 دستگاه کولر گازی و البسه موجود در خانه سرایدار مدرسه شد.

4 مورد از حوادث امداد و نجات مربوط به محبوس شدن در آسانسور و 1 مورد مربوط به محبوس شدن پسر بچه ای درون اتاق و 7 مورد هم مربوط به حیوانات موذی میشد. آتش نشانان مجموعا توانستند با استفاده از تجهیزات تخصصی و همینطور سرعت عمل در به اتمام رساندن عملیات امداد و نجات 7 فرد محبوس شده را بدون آسیب دیدگی از محل حادثه خارج نمایند و حیوانات موذی که باعث سلب آسایش شهروندان میشد را به دام بیندازند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار