شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
پروژه گردشگری کرخه قرار بود نوروز امسال تحویل داده شود اما به دلیل مشگل نقدینگی و کمبود بودجه با اندکی تاخیر به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار خوزستان از احداث 2 پروژه "دهکده گردشگری "در استان خبر داد و گفت: موافقت با احداث این پروژه‌ها در جریان سفر آقای سلطانی‌فر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، به خوزستان و با توجه به موفقیت‌های حاصل شده در اجرای سایر پروژه‌های در دست کار صورت گرفته است.

عبدالحسن مقتدایی امروز یکشنبه (22 فروردین 95) در بازدیدی سرزده از مراحل نهایی اجرای پروژه گردشگری کرخه واقع در بلوار ساحلی کیانپارس اهواز، اظهار کرد: برای ساخت این 2 دهکده گردشگری دو نقطه از استان یکی در بخش کوهستانی و دیگری در بخش ساحلی در حال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: پروژه گردشگری کرخه قرار بود نوروز امسال تحویل داده شود اما به دلیل مشگل نقدینگی و کمبود بودجه با اندکی تاخیر به بهره برداری خواهد رسید.

مقتدایی ابراز کرد: دلیل آماده نشدن کامل پروژه بحث تخصیص اعتبار بود که با فاصله زمانی داده شد و ایام نوروز هم مزید بر علت شد. پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بین 90 تا 95 درصد است و رو به اتمام هستند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مصمم هستیم که این مراکز به افراد و شرکت‌هایی که تخصص کامل دارند داده شود و برای انجام این کار تاکنون 2 بار مزایده گذاشتیم و برای بار سوم هم برگزار کردیم و امیدوار هستیم همزمان با افتتاح پروژه‌ها مجموعه‌هایی هم که قرار است اداره کنند تعیین شوند و به خوبی همه چیز آماده افتتاح شود.

وی افزود: این پروژه‌ها در حقیقت یک کار نو بوده و مصالح آن مصالح متنوع است و قرار است در حد استانداردهای بین‌المللی از تاسیسات و امکانات آن جا بهره بگیریم و علاوه بر این که تجربه اول بوده و همزمان کار طراحی، اجرا و اصلاح آن انجام شده است.

مقتدایی ابراز امیدواری کرد: با اجرای هشت الگویی که در بخش گردشگری استان داشته‌اند موارد بعدی به خصوص برای بخش خصوصی تسهیل و تسریع شود.

استاندار خوزستان گفت: همچنین پروژه مال آقا تحت عنوان مجتمع "بلوط " که در قالب آن کارهای خوبی انجام می‌شود امیدوار هستیم تا پایان سال به نتیجه برسد و مجتمع سافاری را نیز داریم که طراحی آن در حال نهایی شدن است و اجرا خواهد شد و تا آن موقع جزیره شادمانی آبادان هم به نتیجه خواهد رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار