شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

سعید آژده

آقای کیانوش راد ،صدای محرومیت ما را به گوش دولت محترم برسانید ،صداقتا ما رضایت چندانی از وضع موجود نداریم!
بعد از درود و دوستی

جو  این روزهای خوزستان در چند روز باقی مانده به انتخابات همچنان ملتهب از روزهای  آتی  ست، سهم شما  و مجمع در این التهابات البته چندان کم نبوده است. ای کاش این دو حوزه مسجدسليمان و ایذه  هرگز نامی را معرفی نمی کردید !

ما بختیاری ها گاهی  مواضع سیاسی مان مبتنی بر تفکرات قومیتی ست برای همین هر انتخابی هم اگر  شما می کردید، باز هم مورد هجمه تعدادی دیگر قرار می گرفتید. پس هر صدای مخالفتی البته طبیعی ست که وجود ما و تفکرمان مبتنی بر همین تفاوت هاست.

باز هم  خسته نباشید می گویم و ابراز  خرسندی که می توانیم برادرانه دقایقی باهم گفتگو کنیم....گاهی بر می آشوبیم،و گلایه می کنیم،گاهی هم که دوستی و عشق را در پرچمی از مهر به هم تعارف می کنیم،ملالی نیست....که زندگی با تمام این موارد ،البته خوب،خوش و پذیرفتنی ست.....

آقای کیانوش راد!
پوپوليسم،غالب همواره با رهبری خواص سعی در شانتاژ دارد. حلقه مفقوده شما طی این سالها همیشه سیگنال های نوظهوری را پرتاب نموده که امیدوارم  با دوراندیشی،شما و دیگر اعضا،در نهایت  برای خوزستان ما ختم به خیر شود....خدا کند!

آقای کیانوش راد !
خوزستان امروز ما بیشتر از هر زمانی نیاز به تنفسی سالم و نو دارد. ما هنوز که هنوز است صدای متحجر پیشینیان را می شنویم، همانها که خوزستان ما را و کارون اش را یک جا فرو خوردند...بردند....بردند.....بردند....!

امروز دیار خوز، و خرما  تنها طرحی غمگین در جغرافیای گربه شکلی ست که  همه آن حلاوت را به کام ما تلخ می کند. ما از اقتصاد تک محصولی ایران ، سهم مان را می خواهیم و این سهم را توسط شما مطالبه می کنیم ؛ شما و دوستانتان !

به دولت محترم  دکتر روحانی بگویید ما در خوزستان رضایت آنچنانی نداریم مخصوصا در مسجدسليمان محروم! در ایذه و نقاط بختیاری نشین هنوز صدای محرومیت محض بگوش می رسد،برادران عرب ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند آن ها هم همراه با ما در این محرومیت مشترکند،!

اگر توسعه ای حاصل شود سهم همگی ما خواهد بود،اما ما همه در این محرومیت هم صداییم،!

آقای کیانوش راد
صدای ما را لطفا به گوش دولت محترم برسانید
ما رضایت از وضع فعلی نداریم
هزار قصه و حرف در دهان و بر زبان دارم از رنج از زجر از ضجه و محرومیت اما کوتاه میکنم کلام را به چند کلمه که:
صدای محرومیت خوزستان را به گوش دولت محترم برسانید....
صداقتا ما از وضع موجود رنج می بریم!

برچسب ها: سعید آژده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار