شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

شوشان : جلسه انتخاباتی حمایت از دکتر شبیب جویجری توسط جمعی از شوشتری های اهواز در منزل حاج عبدالرحیم سوار نژاد برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا سوار نژاد گفت : شوشتری ها مردمانی متعامل هستند که هر جا ورود کردند سویه آبادانی و خدمت در پیش گرفتند و همیشه بهترین روابط را با سایر اقوام خوزستان علی الخصوص عرب ها داشته اند و بسیاری از خانواده های سرشناس شوشتر اصالتا ریشه عربی داشته و به لهجه شوشتری تکلم می کنند و به همین ترتیب بسیاری از عرب های منطقه نیز به این گویش تکلم دارند.

در ادامه دکتر شبیب جویجری کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات اهواز گفت: مدیریت کارآمد، عدالت محور، با روحیه انقلابی و جهادی برای قدم برداشتن در حوزه های مختلف از اهم وظایف یک نماینده است.

وی افزود : افزایش آهنگ پیشرفت خوزستان با دو راه حل خیلی مشخص دنبال باید شود : 1. راه حل های کوتاه مدت تسکینی و 2. راه حل های بلند مدت استراتژیک و عمقی

وی گفت : افرادی هستند که دنبال واگرایی هستند بر همین اساس واگرایی قومی را باید فرض بدانیم که همچون گذشته به سمت همگرایی قومی بپردازیم. باید از هر اقدامی که این واگرایی را تشدید می کند احتراز و جلوگیری کرد.

جویجری ادامه داد : در راه حل اول نمی توان به کسی که جویای کار است گفت که منتظر باش چون صاحب حاجت طبق روایات کور است و نمی توان به او گفت که ما دنبال کار ریشه ای هستیم. در عین حال و در همان زمان به راه حل های ریشه ای نیز در خوزستان باید دنبال کنیم. در عین حال پرداختن به مسایل فوری، اورژانسی و عاجل نباید ما را از پرداختن به کارهای اساسی بازدارد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سودان گفت : برای این پیشرفت و آبادانی همچون سایر استان ها بدون در نظر گرفتن خطوط سیاسی برای خدمت رسانی به مردم همه پای کار بیایند و آستین ها را بالا بزنند.

وی افزود :  سو تدبیرها را باید با عدالت مدیریتی کنار زد

نماینده سابق اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود : واگرایی و افزایش جمعیت ممکن است در صورت عدم تدبیر و رسیدگی اساسی به مشکلات جدی منجر شود.

جویجری همچنین گفت : در دوره گذشته 400 هزار رای به صندوق ها ریخته شد و در مرحله دوم به 220 هزار رای رسید از کل یک میلیون رای. در مرحله اول این دوره انتخابات 480 هزار رای داده شد و در دور دوم اگر مردم را تشویق به حضور نکنیم نماینده با پشتوانه پایین مردمی وارد مجلس می شوند.

قابل ذکر است که در پایان جلسه از سوی جمع حاضر از دکتر شبیب جویجری جهت رای دادن در مرحله دوم انتخابات اعلام حمایت شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار